Incoming, yes indeed [unboxing time]

Vertel! Nu maak je mij / ons nieuwsgierig.

okay, omdat je zo aandringt

1. toen Chr Ward nog in de kinderschoenen stond was er een Nederlandse horloge affiniado die erg actief was op een aantal internationale horloge fora. Deze kocht een vroege CW en was verbijsterd over de kwaliteit, afwerking en prijspeil. Hij begon lyrisch hierover te schrijven en stelde dat het bijna niet mogelijk was om een ETA goedkoper te krijgen. Review volgde en de goede man werd van deze fora verbannen voor blijkbare betrokkenheid bij CW. Maar de teerling was geworpen, via internet werd dit opgepikt en al vlot stroomde de orders binnen. Toen hij vervolgens ook nog het Chr Ward forum oprichtte raakte het hek van de dam. Hans wordt in de jonge geschiedenis van het merk nadrukkelijk genoemd als belangrijke katalisator van het merk.

2. Meneer Ward is getrouwd met Wera Mettes, een Nederlandse dame, nu hoofd van Customer Services, en altijd bereid om iets extra’s te doen voor een Nederlandstalige

Mooi hoor Will lekker strak horloge gefeliciteerd ermee :+1:

Mooie dag/datum weergave!
Qua formaat/aanwezigheid helemaal goed.
Veel plezier er mee !!! :+1:

@GMTplus1

1. De beste reclame die je kunt krijgen: van tevreden klanten. Leuk als dat dan navolging krijgt. Ik had eerder al een CWTrident met oranje bezel en golfjes op de dial. Geweldig horloge voor het geld en netjes afgewerkt. Uiteindelijk geflipperd vanwege de ui-vormige wijzer waar ik niet aan kon wennen;
  2. Dat is waar, had ik al eens eerder ergens gelezen (en weer vergeten).

Bedankt voor je toelichting!

1 like

Moooooi! De mijne zal een dezer dagen ook wel volgen. :blush: