Incoming, yes indeed [unboxing time]

Op de laatste dag van 2016 besteld, en nu eindelijk binnen! Weinig tekst, veel pic’s.

Geen deuk in de omdoos, dus wss géén Steinhart!

Jawel, een Cristopher Ward C9 BIG day date. Deze worden met ETA 2836-2 of Sellita 220SW geleverd. In deze zit een ETA 2836-2, dat kon ik nèt zien via het doorzichtvenster. Beide calibers zouden elkaar kwalitatief niet veel ontlopen, maar ouderwets als ik ben> doe maar liever een ETA :slight_smile:

Ter vergelijking met de Seiko SARX033 (40,5mm) is deze met 43mm toch fors groter, wat nog wordt versterkt door de dunnere bezel.

Bedankt voor het kijken, en welterusten!

37 likes

Veel draagplezier en erg mooi dag/datum venster moet ik zeggen!

1 like

Dat is wel een erg flinke klok zeg :astonished: Ik vind hem wel mooi. Hoop dat hij je goed gat bevallen. :slight_smile:

Mooie klok!:+1:

Nice, veel draagplezier :+1:

Heel vet ding, vooral die dunne bezel vind ik hem erg goed staan! Geniet er van!

Normaal ben ik niet van de dag/datum vensters naast elkaar (Seiko 5) maar hier vind ik het wel heel apart moet ik zeggen en zeker niet lelijk of misplaatst…mooi.

Flink aan de maat voor een dresser! Wil je hem dressy gaan dragen ook?

prachtig door zijn eenvoud en geen opzichtig kader rond de dag en datum weergave.
Leer zal hem ook mooi staan.

groetjes Lenno

Mooi hoor!

Ik vind het een hele mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

Proficiat met deze aanwinst, sjieke klok hoor!
Hoewel ik het formaat van de Seiko toch net iets beter vind…

Erg mooi…van harte met deze NA :thumbsup:

smooi hoor, fijner gesnaard dan de Seiko! :slight_smile:

Dat is zeker de bedoeling. Ik denk dat hij vrij goed onder de mouwen gaat.

Vind ik vaak wel erg mooi staan, zie de SARX033.

1 like

Mooie klok, veel plezier er mee.

prachtige keuze, veel plezier met dit klassieke horloge

Mooi hoor. Te groot voor mij, maar jij kunt hem zo te zien goed hebben…
Idd mooi hoe die datum verwerkt is.
Veel plezier met deze aanwinst!
Gr.Wander

Lekker strak klokje! ( en met de ‘tijdelijke’ korting, natuurlijk) voor mij te groot, maar je zult 'm vast vaak dragen!

Haha :joy: even dacht ik, hé dan is het ook geen Chr Ward, ook notoire dozen-deukers! Het kan dus blijkbaar wel. Veel plezier met deze kanjer, mooi merk, welk een klein plekje heeft in mijn horloge hart. Trouwens een merk met een belangrijke inbreng uit Nederland :netherlands: