Omdat een tripje naar mijn favoriete woon- en vakantieland er deze zomer helaas niet in zit, heb ik gepoogd mezelf te troosten met een horloge in de juiste kleuren.
Wordt ook mijn eerste Seiko (quartz weliswaar, maar dat heeft ook zo z’n pluspunten).
Uit de baai gevist. Ik wacht in spanning af…Spännande…
Bij nader inzien wordt dit mijn derde Aziaat in mijn beginnende en vooralsnog erg bescheiden collectie van evenveel exemplaren. Het wordt m.i. tijd dat ik eens op zoek ga naar een mooie Europese klok.
Die dial past perfekt bij ons favoriete vakantieland, nu nog een geel-blauwe nato erbij. Ga dit jaar helaas ook niet naar Sverige. Volgend jaar zeker wel!!
ken je deze Zweedse horloges?
@Arno: Visst känner jag dem. In het echt heb ik ze nog niet gezien. Volgende keer dat ik in Stockholm ben wellicht
Het bijzondere aan Sjöö Sandström is dat ze in hun Chronolink collectie een min of meer standaard Zwiters mechanisch uurwerkje combineren met een eigen manufactuur elektronische module, gefabriceerd volgens de normen van de Zweedse defensie industrie.
@robbie409: Op monsterwatches.nl had ik eerlijk gezegd niet gezocht.Wist niet dat je ook de Seiko quartz horloges verkocht. Nu zit ik al een week op hete kolen. Kan drie weken duren volgens de verkoper.