Incoming

Hoewel ik vintage horloges zeer waardeer vind ik het vaak jammer wanneer ze een doorleeft uiterlijk hebben. Ik ben dus altijd op zoek naar NOS exemplaren. Nu vond ik een leuke op Ebay. De rode wijzrplaat sprak me erg aan. Ook houd ik van dik opgelegde indices en logos. Ik wil alleen nog een mooie roodbruine crocoband erop. Helaas weet ik de lugbreedte nog niet. Dit zijn fotos van de aanbieder maar wanneer hij binnen is maak ik een paar mooie plaatjes.

Verrek, da’s nou toeval!! Ik heb vorige week exact dezelfde gekocht! :slight_smile: Eigenlijk mede naar aanleiding van een opmerking van jou, Dreski, toen ik zei dat ik het niet zo heb op goudkleurige horloges.
Dus ik dacht: misschien heeft Dreski wel gelijk en moet ik 't gewoon eens proberen! :smiley:

Een roodbruine croco lijkt me inderdaad mooi aan deze klok, maar in eerste instantie wil ik eerst eens ‘live’ zien hoe die zwarte hem staat. Nu eerst nog even wachten op de postbode…

Dat is grappig…Ik denk dat dit een zeer leuk horloge is voor het geld. Volgens mij was je mij net één veiling voor. :smiley:
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

Ik geloof zelf ook dat dit een leuke klok is voor het geld. Sowieso een leuke klok. Naar wat ik gaandeweg over Nivada gelezen heb, is de kwaliteit ervan goed. (tu) Dus ik laat mij graag verrassen!
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jouw bevindingen. :slight_smile: Ik heb trouwens nog even getwijfeld tussen een rode en een zwarte wijzerplaat, maar aangezien ik al zoveel zwarte wijzerplaten in mijn collectie heb, is het een rode geworden.

Hij is binnen! En wat is-ie mooi! (tu)
Helaas nog geen foto’s, maar die volgen zo snel mogelijk. De rode wijzerplaat is in het echt mooier dan op de foto (maar da’s uiteraard een kwestie van smaak).
De bandaanzet is trouwens 20 mm, Dreski. Bij mij blijft het zwarte bandje er voorlopig even aan zitten.

Topper! En ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval al een bandje besteld. De verkoper mailde me de breedte.

Haha, mijn vrouw vindt het in ieder geval een oerlelijk horloge! :wink:

Dit is trouwens een foto van het ETA2789-uurwerk dat onder de motorkap tikt (foto geleend van internet):

Paul G. Schreef:

Haha, mijn vrouw vindt het in ieder geval een
oerlelijk horloge! :wink:

Leuk hé , die vrouwen…:wink:

Groet,
Werner

Ja, daar doe je het voor, Werner!! :wink:
Citaat van mijn vrouw: “Dat oerlelijke horloge ga je toch zeker niet dragen, hè?”

Of…: " zoiets heb je toch al "!

Groet,
Werner

werner Schreef:

Of…: " zoiets heb je toch al "!

nog beter: “…je hebt toch al een horloge ?..”

rombo

Hoe lang duurde het voor hij binnen was? Ik kan weer eens niet wachten. :wink:

't Ging razendsnel. Kwestie van een paar dagen.
Hou vol, Dreski, hou vol! Je kunt het!! :smiley:

En potverdrie wat een leuk horloge is dit zeg. Hij tikt ook zo mooi. Helaas vandaag geen tijd en slechte omstandigheden voor fotos. In het weekend zal ik even een paar mooie shots maken. De band die ik had besteld is er voor gemaakt.
Pfffff wel oppassen voor een vintagevirus nu. :smiley:

Leuk dat-ie jou ook zo goed bevalt, Dreski! En ja, hij tikt inderdaad leuk! :slight_smile:
Uiteraard ben ik benieuwd naar een foto met jouw nieuwe band eraan. Zelf ben ik er nog niet aan toegekomen om foto’s te schieten. Hoezo drukke tijden?! :wink:

Ik heb toch ff snel wat kiekjes gemaakt kijk maar hier. http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,106206