Incoming!

Tijdens het zoeken naar een comfortabele Zwitserse duiker onze de 42mm kwam de Longines Hydroconquest als winnaar uit de bus.
Een sportief horloge dat gemakkelijk als dresser voor de dag kan komen. Dan werd de keuze al wat makkelijker, blauw of zwart? Blauw dan maar vanwege de iets rustigere wijzerplaat.
Tot ik tijdens mijn zoektocht op een wel heel opmerkelijk model van deHydroconquest stuitte.
Een Model in het zilver dat een beetje weg heeft van een Rolex Yachtmaster. Wat een plaatje al zeg ik het zelf.

Na een prettige onderhandeling, een deal kunnen sluiten over dit wel zeer uniek exemplaar. Vanwege de beperkte productie zijn er dan ook niet veel in deze bezel, kleurencombinatie te vinden.

31 likes

Mooi ding, en inderdaad een bijzonder exemplaar in deze kleurcombi :+1:

Nieuw gekocht?

1 like

Vooral de bezel met de nummers in reliëf spreken me erg aan.

Fraai zeg…

1 like

Gebruikt met nog een kaar garantie vanuit Longines.

Even een m uit de titel gehaald :slight_smile:

Gefeliciteerd! De 41 mm oogt echt forser dan 41, maar draagt wel comfortabel.

Hij ziet er voor een duiker dressy uit ja. Maar het is écht geen dresswatch. Maar dat zul je ook wel niet bedoelen met “dresser”.

1 like

Gave versie, erg geslaagd :thumbsup:

2 likes

Goede keus, in mijn smaak de mooiste hydroconquest met de grijze plaat, prachtig.
Gefeliciteerd en veel kijkgenot.

groetjes Lenno

2 likes

Mooi! Heb deze versie ook altijd kunnen waarderen en heb er ook wel eens naar gezocht, maar van nooit een goede deal gevonden

1 like

Echt mooi ik heb deze nog niet gezien:thumbsup:

1 like

Ja, echt mooi zo. Ook niet té dicht in de richting van een YM hommage.

2 likes

Ik bedoel eigenlijk dat het een heel veelzijdig horloge is. Natuurlijk is het geen dresser, maar ik denk dat dit horloge niet verkeerd zal staan op een kostuum.

Beter dan een YM? misschien wel waarom? 300m i.p.v. 100M waterdichtheid, uni-idirectional i.p.v. bi-directional.

1 like

Wat een beauty ! , veel draag plezier

1 like

Mooie kleuren combinatie, geniet er straks van :+1:

1 like

Gisteren in Knokke nog de blauwe variant gezien bij een juwelier, maar deze is toch specialer van uitstraling door de grijze kleur!

Veel draagplezier toegewenst met deze kloeke Longines :thumbsup:

2 likes

Nice! :thumbsup:

Grt.

1 like

Heel mooi!
Zag hem gisteren nog op MP staan.
Dit model of de grijze Sumo limited staan op mijn verlanglijst…

1 like

Heel mooi! Deze kleurstelling nog nooit eerder gezien. Erg gaaf!

1 like

Heel mooi zeg! Geniet ervan!

2 likes