Incoming!

2 jaartjes brommen, leuk. Dan wel op een Honda MTX graag.

2 likes

Naar aanleiding van de terechte opmerkingen heb ik de verkoper verzocht de aankoop ongedaan te maken. Wordt vervolgd. Bedankt allemaal!

1 like

Goeie actie, al was het alleen maar om naast de mogelijke douane ellende ook de ellende van de jacht op dieren tegen te gaan :thumbsup:

1 like

helemaal mee eens! Nogmaals, als ik me dit van tevoren had gerealiseerd, had ik geen beschermde diersoorten gekocht natuurlijk. Ik heb aan de verkoper gevraagd de verkoop te annuleren vanwege illegaliteit in NL. Afwachten.

4 likes

Wat een koop uit enthousiasme wel niet te weeg kan brengen. Gelukkig is tussen alle ellende hier op het forum nog wel forumspirit om elkaar te behoeden voor vervelende situaties!

Chapeau :ok_hand:t3:

2 likes

yup

nhặt xà phòng

2 likes

2 likes

Dat dus…

2 likes

Hij verkoopt Aligator bandjes, en Genuine Aligator bandjes…:
Doet me denken aan de chinees die Schildpad soep, en echte Schildpad soep op de kaart had staan.:slight_smile:

2 likes

Ik heb een tijdje terug eens een python-leren bandje besteld in Vietnam, totaal niet gedacht aan de benodigde papieren, maar die was er toen gewoon tussendoor geglipt, en heb ik gewoon binnen gekregen zonder extra kosten of wat dan ook… Dus mocht het zo zijn dat de verkoper niet wil annuleren, zou ik me niet té druk maken over een klein bandje. Grote kans namelijk dat het toch door de douane heen komt.

1 like

En geannuleerd:

Hi,
Thank you for purchase my products. I will cancel your transaction. Please leave me Positive Feedback!
Thanks and Have a nice day!

Regards,

2 likes

See you later, alligator

5 likes

2 likes

Overigens: van je soortgenoten moet men het dus ook niet hebben, MotorMUIS. Dieren onder elkaar…

1 like

Grrrrrr

A Job Well Done!

1 like