Zojuist op de Baai gescoord, deze 20 mm groene echte krokodillenlederen strap met gratis rvs buckle voor €15 inclusief verzending. Handgemaakt uit Vietnam. Zal mij benieuwen of dit wat is voor dat geld!
Die Vietnamezen zijn nogal van het “same same, but different” als het om dure producten gaat, hopen dat het geen plastic is
Linkje?
Voor €15,- echt croco?!
Wat te mooi is om waar te zijn …
Yep. Echte croco en handgemaakt. Alleen de verzendkosten zullen al €15 zijn lijkt me, maar goed. Hier het linkje: http://www.ebay.com/itm/112056019496. De verkoper heeft ca. 500 reviews en 100% positief, dus plastic zal het niet zijn en anders heb ik €15 weggeflikkerd. Er zijn ergere dingen in het leven.
zie onder. Of boven
Deze Vietnamees verkoopt ernstig vreemde producten en er zijn er bij hem aardig wat alligators doorheen gegaan
Krijg je daar niet voor op je donder, invoeren van (mogelijk) inheems beschermde diersoort producten ?
Ik denk - gezien zijn 100% positieve feedback - dat het invoeren wel meevalt. Op de foto’s is volgens mij te zien dat de krokodillen gekweekt worden, maar ik ben geen Bear Grylls natuurlijk. Die pet is zo gek nog niet. Als je profvoetballer bent.
Moet je wel bij Manchester U. speule
$489 is niet misselijk voor een petje overigens, maar ik zie over het algemeen vrij aardige produkten in zijn etalage. Mooie riemen en portemonnaies ook, toch?
Klopt, en als je de strap had gekocht door een veiling te winnen waar de prijs erg laag blijft zou ik me er iets bij voor kunnen stellen maar het zijn allemaal buy now prijzen en dan lijkt het me erg goedkoop. Maar wie ben ik, misschien heb je straks wel een stikmakendmooi bandje voor 2 x niks
op je donder, en een boete
Yep, krokodillen bij naam genoemd.
Shit. Hier heb ik totaal niet bij stilgestaan. Ik zal proberen de aankoop ongedaan te maken. Bedankt voor de heads-up.
Alleen officieel in te voeren met de benodigde CITES documenten, anders ben je flink in overtreding.
Hoeveel jaar gevangenisstraf staat daar ook alweer op Eric?
Slechts 2 jaartjes brommen met een boom van een kerel genaamd Croc
Hope you like Vietnamese food
Geen zorgen, gezien de prijs is er een onbeschermde kroko voor geslacht: