Zojuist de gelukkige winnaar geworden van deze nieuwe Blue Mako. Net ff iets dikker en groter en net zo mooi blauw. Ik verwacht hem volgende week…

leuke. hou wel van blauw. Ebay? schoene uhre?
Ziet er leuk uit. Blauwe plaat is zeer sprekend. Waar dient de knop rechtsboven voor?
hharry Schreef:
leuke. hou wel van blauw. Ebay? schoene uhre?
yup…
Jürgen Schreef:
Ziet er leuk uit. Blauwe plaat is zeer sprekend.
Waar dient de knop rechtsboven voor?
Wanner je daar de kroon van losschroeft kun je met een druk de dagaanduiding verzetten. De datum gaat via de andere kroon.
dreski Schreef:
Jürgen Schreef:
Ziet er leuk uit. Blauwe plaat is zeer
sprekend.
Waar dient de knop rechtsboven voor?Wanner je daar de kroon van losschroeft kun je met
een druk de dagaanduiding verzetten. De datum gaat
via de andere kroon.
Thanks
ik vind het altijd een beetje jammer van het ontwerp als een pusher of kroon ergens “weggepropt” zit. Maar bij deze vind ik het wel netjes gedaan.
JW
Mooi horloge ik ben nu al benieuwt naar je eigen foto’s
gr Pieter
live shot?
MickeyMouseDiver Schreef:
live shot?
Nog even geduld. Hij is nog niet binnen. 
(tu)
Mooi ding, dreski, gefeliciteerd(tu)
Je had toch eerst de kleine en nu de grote toch of niet?
Op die foto van MMD vind ik die bezel van de grote mooier.
Maar hij zou eigenlijk de rode secondenwijzer en de Arabische cijfers van de kleine moeten hebben.
Dat is die helemaal toppie (tu)
2006 Schreef:
Je had toch eerst de kleine en nu de grote toch of
niet?Op die foto van MMD vind ik die bezel van de grote
mooier.
Maar hij zou eigenlijk de rode secondenwijzer en
de Arabische cijfers van de kleine moeten hebben.Dat is die helemaal toppie (tu)
Ja ik ben gegaan voor dit nieuwe model. Lekker zwaar. Bijna 200g. Wellicht ga ik nog voor een oranje “oude Mako”. De collectie gaat onbewust toch weer de duikerskant op.
Jij was toch aan het doorsparen voor een mooiere/duurdere klok Dreski? 
Max Kool Schreef:
Jij was toch aan het doorsparen voor een
mooiere/duurdere klok Dreski?
Hoe kom je daar nou bij? 
Maar eh. Deze is ook erg mooi hoor. Het probleem is dat wanneer mijn budget 3 nullen krijgt het op de een of ander manier weer op gaat aan andere zaken. Ik heb van deze horloges net zo veel plezier als mijn Tag Heuer of Velatura. En de kist moet wel een beetje vol blijven natuurlijk.
Ik kreeg vorige week een reaktie voor de aankoop van mijn Certina DS one. Ik heb alleen al 3 dagen niets gehoord. Dat zou weer een mooi incentive zijn om te gaan sparen.
Geintje hoor, ik kan je enthousiasme alleen maar bewonderen.
(of is het een verslaving?) 
Max Kool Schreef:
Geintje hoor, ik kan je enthousiasme alleen maar
bewonderen.(of is het een verslaving?)
Ik verslaafd? Dacht het niet.
Vooral als je deze vergelijkingsfoto met een Seiko Sumo ziet http://1mmpma.bay.livefilestore.com/y1pFtD7B1Kegwu058qsQIcznBNRRMu8mVakbnggid3y_Zgrs887ft5rDE8LHS9Ai3F1PLEqrXpddEehwR2KlM3p-w/orient%26sumo.jpg . Ik kan echter nog niet wennen aan de schuinaflopende bezel (dat heeft Rolex ook). Ik houd meer van een vlakke bezel of negatief (naar binnen) aflopende bezel. Ach, ieder zijn smaak. Blijft overeind dat die Orient een hele mooie is. Top. Ben benieuwd naar jouw toekomstige wristshots.