Incooooming: Philip Watch (Jenny) Caribbean 1000

Ik hoefde niet lang te zoeken na mijn geplaatste ‘gezocht’ topic voor een vintage Jenny of equivalent. Forumlid @mimoza wees me op een verkoper welke er een te koop had staan. Ik had 'm al gezien en concludeerde dat deze een verkeerde wijzerplaat had. Helaas. Maarrr dezelfde forummers wees me op een andere advertentie van diezelfde verkoper welke niet voor iedereen zichtbaar was vanwege de shipping settings. Nadat ik een linkje had gekregen van medeforummer @mimoza zag ik 'm! Blij dat ik was :slight_smile: Voor zover ik zag helemaal origineel en als extra met originele bracelet. Errrug gaaf! Was een klein gedoetje met de manier betalen, maar dat heeft @acour_jeroen voor me opgelost. Dankzij de community hier op het forum heb ik eindelijk een Philip Watch/Jenny kunnen bemachtigen. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Hier de enige foto van de verkoper:

Wat deze horloges zo gaaf maakt is de kwaliteit. Waterdicht toen der tijd tot 1000m!!! Gave kleuren, unieke bezels, prachtige wijzers en wijzerplaten en een mooie maat. Ben heel erg benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet.

Ik hou jullie op de hoogte. Moet overigens uit Italië komen dus dat duurt nog even.

Bedankt voor het lezen :slight_smile:

17 likes

Heerlijk toch!
Ben benieuwd naar de plaatjes als hij binnen komt.

1 like

Lekker!

1 like

Ik hoop werkelijk dat het een échte is. Heb enige tijd terug heel veel berichten gelezen over fake “Jenny’s” en dan de “Italië” link… :open_mouth:

http://www.timetechtalk.com/forum1/25898.html

Mooi man!

1 like

Heb je overigens wel meer foto’s gezien en weet je of het loopt en dergelijke? Ik zie bij de advertentie maar 1 foto staan en zeer weinig info.

1 like

Hier nog wat eye candy…

2 likes

Heel mooi.

1 like

Ben benieuwd als ie binnen komt!
Mooie duiker!!

Gezond jaloers, maar dat had ik je al gemeld, ik had de fondsen er niet voor op dit moment!

1 like

Die band is ook origineel gesigneerd ofniet?

Wow, dat wist ik niet. Tot nu toe gelukkig nog alleen bij dat model (hoop ik)…

De originele band is gesigneerd. Hoop dat de originele band er ook aan zit.

Dat hoop ik ook…

Ben er 99% zeker van dat deze origineel is :wink:

1 like

Geweldig vooruitzicht man! Zeldzaam in deze staat en inderdaad een blikvanger. Kijk er nu al naar uit, als je hem binnen hebt :blush:

1 like

Wat een feestelijk sventies klokje! Benieuwd hoe hij er na wat TLC uit ziet!

1 like

Dank heren! :slight_smile: 2016 begint al goed, heb gisteren ook al een leuke Super Compressor binnen gekregen! :v:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar de eigen foto’s.

1 like

Foto’s foto’s

weet je welk type uurwerk er in zit ( felsa ?)