Mooi klokje. zie foto’s t.z.t.
Ja, hij is mooi, Jelle. Een fijne aanwinst. Geniet ervan (na de beurt)
Tropic, leer en staal Misschien zelfs nato en perlon!
Leuk ding!
Veel plezier ermee!
Mooie top klok met een fantastisch passend band! Gefeliciteerd!!
Als het glaasje idd van plexi is, zou ik het idd polijsten. Jan Ubels kan dat goed. Servicebeurtje en de kast een heel klein beetje polijsten doet echt wonderen voor dit horloge.
En doe niet als Ghentwatch.
Die denk dat het mineraal pression-fit is en wel heel hard vastzit en met de pers het glas breekt. Om dan te zien dat ik de crystal retaining ring van mijn triple safe niet had losgedraaid…
Ben zelf ook met een Jenny bezig. Glas is 8 mm dik plexiglas en niet te krijgen. Plannen zijn deze zelf te gaan draaien. Zal een foto plaatsen van de opbouw van de kast en glas.
Gr men
Prachtige klok Jelle!
Mooi opknappen, is een toekomstig museumstuk!
Belofte maakt schuld. Deze Jenny heeft een zwaar leven achter de rug. Plexi heeft volgens mij ooit een slijptol ontmoet. …
Oeh meer foto’s graag!!
Deze gaat pas echt pijn doen. Ook de wijzerplaat heeft het nodige achter de rug.
Oeii jeetje… Ga je deze gebruiken?
Ben bezig met een aantal restaureurs. €700,- om de plaat te laten restaureren…
Kan je beter wachten op een nieuwe…
Eerlijk gezegd stoort het verdwijnen van de tekst me niet zo.
Kapje ook niet. Ik zou hem gewoon zo dragen en wachten tot er eens een dial of project passeert.
wow dat is het nou ook weer niet waard, toch?
Ik zou deze gebruiken en ebay int oog houden…
700 euro lijkt me ook wat te veel van het goede. Ik zou hem denk ik gewoon zo dragen.
Daarnaast zou je dan 700 euro betalen terwijl je horloge minder waard wordt met een gerestaureerde plaat. Mocht je hem ooit nog willen verkopen…
Ik vind de plaat niet dusdanig beschadigd dat het ondraagbaar is of zo. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Ben er nog niet helemaal uit en zal hem voorlopig id. gaan dragen zoals hij nu is. €700 is veel geld maar goedkoop is in dit soort zaken vaak duurkoop.
Eens! Als ik een wijzerplaat tegen kon zal ik 'm je doorsturen.