Indicatie!

Hoi,

Ik ben hier nieuw.

IK heb wat horloges liggen en dacht dat jullie misschien wel zo aardig zouden willen zijn :wink: om mij te vertellen wat deze ongeveer waard zouden zijn.

Ik hoop iets te horen.

mvg

Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen??

Iemand die kan helpen?

mvg

Ik denk dat je sowieso in het verkeerde deel van het forum zit.

Foto’s plaatsen:

1. je moet iets als photobucket hebben
  2. je moet even op deze site zoeken, er is een uitleg over het plaatsen van foto’s.

Qua prijzen: kijk op sites als chrono24, tel van de gemiddelde prijs daar 20-30% af en je zit meestal in de buurt van de werkelijke waarde. Let wel, dit is een grove methode.

Thanks.

mvg

Graag gedaan!

Een tip: kijk eens rechtsboven op je scherm, tussen de balkjes van de sponsors :wink:

Bedankt, foto’s zijn nu wel toegevoegd.

mvg

Hmm, het is allemaal vrij modern quartz spul.

Ik denk dat je op enkele tientjes moet rekenen.

Jet Set is volgens mij zo’n Lucardi paar tientjes quartz klokje

http://www.lucardi.nl/assortiment/jetset/merk/334/

Prisma ook, in de categorie kijkshop / goedkope juwelier

Fossil kennen we allemaal, toch?

dus Bernard zat goed, paar tientjes als je een koper vindt :slight_smile:

Dacht ik ook al. Leuke klokjes voor een schappelijke prijs.

Die prisma lijkt wel een aparte stopwatch te hebben. Klopt het dat de onderste sub-wijzerplaat op 6 uur, als stopwatch zowel de uren als minuten weergeeft?

Heb dat wel eens ergens eerder gezien :wink:

Okay.

Thanks.

Groet.

Goh, leuk klokje zo’n Patek. Ook te koop bij Lucardi? :smiley:

Ik denk dat ik namens allen zeg: graag gedaan!

Ben wel nieuwsgierig geworden naar de reden voor indicatie, wil je de horloges soms verkopen?
Zoals je wel gemerkt hebt, is het niet realistische om heel veel geld te verwachten voor de klokjes. Komt simpelweg doordat niet duur in aanschaf waren, en de vraag door verzamelaars ernaar erg laag is. Ikzelf zou de klokjes niet wegdoen. Ik kijk nog altijd met genoegen terug naar mijn collectie.

:wink: Misschien iets dat er op lijkt :wink: