Ineens max. 2 gebruikers in bericht taggen / noemen?

Hoi, ik krijg een melding dat ik maar 2 gebruikers in een bericht mag noemen (@Dao bijvoorbeeld). Ik wilde 3 mensen laten weten dat er mogelijk ergens weer een horloge te verkrijgen was. Normaal kan dat.

Waar ligt het aan?

1 like

Hee wat vreemd. Same here. Dat is dan inderdaad aangepast. Het was voorheen maximaal tien.

1 like

Jij was de enige die er 10 mocht noemen, wij zaten sowieso maar op 5 max.

3 likes

Ik snap op zich wel dat er restricties in zijn, maar 2 is wel erg weinig…

1 like

Waarom zouden er eigenlijk restricties moeten zijn?

1 like

20 mensen taggen lijkt me ook wat onoverzichtelijk worden, maar het is soms wel handig om gewoon een stuk of vier, vijf man ergens bij te betrekken.

Test edit:
@Elite

6 likes

Zeg het maar Wouter.

4 likes

Ah, toch wel. Ik dacht dat hij niet werkt omdat ik hem zelf niet als linkje zie, maar dat heeft waarschijnlijk met mijn nog openstaande factuur te maken.

3 likes

De uiterste betaaldatum is 9 oktober. Dus je hebt nog wel even. Ik zal de incasso Rottweilers nog een paar dagen in de bench houden.

3 likes

@jur @Jurgen

@jur is het nog mogelijk dit op te hogen naar bijvoorbeeld max 5? Het lijkt niet heel nodig maar ik loop er nu toch al een aantal keer tegenaan.

Alvast bedankt voor je reactie :+1:t2:

Heb ik inderdaad teruggeschroefd samen met nog wat andere (mineure) zaken. Ik zag het gebuik ervan alleen maar voorbijkomen in off topic en dan ging het ook nergens over.
Ik zal er iets meer van maken.
Tl-2 één en tl-3 tien? Hebben we weer iets om voor te leven :smirk:

11 likes

:joy:

Zijn de stats om TL3 te verdienen ook gewijzigd?

Welk probleem lost dit eigenlijk op?

Nope

1 like

Geen enkel.

1 like

:joy:

Helemaal prima :+1:t2:

:open_mouth:

Wil ik wat mensen bedanken die veel tijd in de HFLE gestopt hebben krijg ik dit :-1:

image

Vier is toch echt te weinig @jur @jurgen.

Als er geen goede reden is om dit te beperken zou ik dat dus niet doen.

Moest ik @flowert en @LeenV uit mijn bericht schrappen.

4 likes