Ineens weet je het Breitling vs bas

Heel heel lang ben ik al opzoek naar wat voor mij nou de grail (HET horloge) is. Verwoed was ik opzoek mensen noemen mij een flipperaar ik noemde het zoekende onrust veel emotie. Elke keer denken dit is hem sparen kopen ruilen en dan nee toch niet.

Het merk daar was ik een tijdje terug al achter Breitling! Uitstapjes naar rolex en tudor maar nee breitling is het voor mij. Straks wat fotos van mijn gepasseerde Breitlings en ja ik weet het het zijn er aardig wat. Meerder waarvan ik nu denk had ik ze nog maar.

Model maten 39mm 40mm 41,5mm 42mm 45mm zelfs 48mm alles gehad. Maar op 1model kom ik altijd terug en gaat mijn hart sneller kloppen.

Jawel mijn grail is gewoon de chronomat in de 39/40mm. Ik heb er al meerdere gehad en ben eruit. Ik ga niet zoeken naar mijn enkele extreem dure grail watch.

Vanaf nu gaat al het geld voor mijn horloge hobby nog maar naar 1 merk/model de BREITLING CHRONOMAT.

Hoop dat ik jullie nog veel chronomats in verschillende uitvoeringen in de NA mag showen.

Goed verhaal lekker kort.

Voor de schrijvers sorry voor de slechte zins opbouw en eventuele spelfouten😜
Voor de fotografen ja de fotos zijn genomen met een aardappel.

30 likes

En dit is dan gelijk de eerste chronomat van de straks hopelijk grote collectie.

24 likes

En lekker dat deze is!

Mooi man, you go girl

1 like

Fijn om te horen dat je hier rust in gevonden hebt. Laat het genieten maar beginnen! Hopelijk kan ik ook ooit zo’n topic starten :smiley:

1 like

Vorig model BlackBird heb ik nog een zwak voor en zou mooi in je collectie passen…:wink::+1:

Altijd mooi idd​:+1::+1:

In ieder geval genoeg gehad om te weten wat je wilt. Laat die NA’s maar komen dan.

Die is ook wel echt heel mooi!!
Blauw hoort echt bij Breitling. De blauwe band is wat de bubbel Rolex maakt… Rolex bubbel? :face_with_monocle:

image

4 likes

Beetje jammer kwartslag gedraaid😬

Hoho, jij kiest geen Chronomat maar de Chronomat kiest jou! :wink:

Gefeliciteerd en dat er nog vele mogen komen. Draag ze in stijl!

2 likes

En dan zou het helemaal gaaf zijn als je de allereerste Chronomat** uit 1984 kan vinden.

** Niet de 1941/42 chronomats

3 likes

Man, een soort hybride met navitimer; https://www.timeline.watch/watch/1942-breitling-chronomat-ref-769/

Toch ook best leuk… :slight_smile:

2 likes

:sunglasses::+1::+1::+1:

1 like

Toch maar ff een pilot band gescoord zo als het hoort.

1 like