Infernie

@Infernie een horloge verkocht. Nieuw lid zag ik, maar alles verlopen zoals het hoort. Snelle, nette en leuke communicatie! En evenzo de betaling.

Ik zegโ€‹:+1::+1::+1::+1::+1: voor herhaling vatbaar.

1 like

@Infernie een bandje verkocht. Snelle en vlotte communicatie!
Snelle betaling zodat ik het bandje direct kon opsturen.

Dank!!

1 like

Een horloge verkocht aan @Infernie. Ging allemaal zoals het hoort, prima zaken doen :smile::+1:

1 like

Ook hier positieve ervaring met forumlid @Infernie!
Zeker een aanrader :wink:

1 like

@Infernie heeft een bandje van mij overgenomen. Duidelijke communicatie en snelle betaling. Aanrader! :+1:t2:

1 like

Voor de tweede maal een deal met @Infernie en net als de eerste keer goed zaken doen :+1:

1 like

Relatief nieuw HF lid maar wel eentje die lijkt te begrijpen hoe het zoโ€™n beetje gaat hier:

  • vlotte communicatie in keurige complete zinnen met punten en kommaโ€™s (klinkt zeikerig maar we weten allemaal hoe het vaak op MP gaat en hier helaas soms ook)
  • vlotte betaling
  • bevestiging van ontvangst

Mike zorgde voor mโ€™n snelste verkoop ooit, binnen 5 minuten!

Grt. Marco

1 like

SNZH53 gekocht van @Infernie.
Niet ontmoet maar horloge laten opsturen: snelle en heldere communicatie; leveren wat je hebt beloofd en zeer goed verpakt!

Top! :slight_smile:

1 like

Tijd terug een aantal bandjes gekocht van infernie. Goed contact gehad en netjes verpakt ontvangen. Prima

1 like

Bandje gekocht van Infernie; alles prima verlopen. Erg blij ermee. Zou zo weer zaken doen met deze (ver)koper.

1 like

Horloge gekocht van Infernie.
Snelle communicatie & gelijk op de post!

Kan niet wachten op morgen!:laughing:

1 like

Horlogebandje overgenomen van Mike, @Infernie. Alles prima geregeld!

1 like

Mike heeft een bandje overgenomen van me.
Prettige vent, goede communicatie. Graag tot de volgende keer.

1 like

Horloge verkocht aan @infernie, snelle communicatie, snelle betaling, prima dus, bedankt!

1 like

Heb een mooie grijze Ko band overgenomen van @Infernie. Prima transactie, snelle verzending en uitstekende communicatie. Kan Mike van harte aanbevelen.

1 like

Een nieuwe oude Seiko gekocht van @Infernie. Snel geleverd, perfect verpakt. Good deal, topverkoper! Dank!

Een seiko mod verkocht aan @Infernie Vlotte communicatie en betaling, een aanrader! Tot de volgende deal Mike!

2 likes

Zeer goede ervaring gehad met Mike ofwel @Infernie
Zeer snel betaald en voor herhaling vatbaar.
:+1:
Veel plezier van je nieuwe aankoop!.

1 like

Met @Infernie prettig zaken gedaan. Een heel mooi originele Nomos bandje voor mijn originele Nomos zonder originele bandje. :wink: Nu gekocht van hem. Zeer prettige communicatie. Aanrader voor iedereen die iets van hem zou willen kopen.

Mike bedankt๐Ÿ‘

1 like

:wink:

1 like