Een beetje vent knipt de K’s er niet vanaf.
Yep, net als met de friet na een slechte oogst, altijd een paar cent erboven op en daarna nooit meer omlaag in prijs.
Weet je toevallig ook wanneer de bodem bereikt zal worden? Dan kan ik er op het juiste moment een stuk of wat overnemen van
om ze tijdens een volgende hype-periode te verkopen of in te ruilen voor enkele Grand Seiko’s en Nomosjes.
10% wil ik graag betalen om voor list te mogen kopen
.
Denk alleen niet dat de grijze jongens diezelfde 10% procent ook door zullen voeren. Aanbod bij hen is daar momenteel te groot.
Nu instappen. Maar dat zeg ik altijd dus…kijk maar. 
Ik wil hier een onderscheid maken tussen prijs en vraagprijs. Ik denk dat de grote merken hun kosten zullen verhogen met zo’n 10-15% uit angst voor hogere kosten in de nabije toekomst maar dat ze er fors minder zullen verkopen dan in voorgaande jaren.
Als ze er -evenveel- willen blijven verkopen zal de prijs dus juist omlaag moeten
Kwaliteit kent geen recessie of inflatie.
Als er zoveel vraag is naar luxeproducten dat er nog steeds mensen zijn die zich op een wachtlijst laten zetten voor een Rolex of een Louis Vuitton tas dan zullen prijzen gewoon blijven stijgen.
(Nu zeker, nu prijzen voor grondstoffen en vervoer voor de fabrikant duurder uitpakken)
Klopt.
Ik denk dat de prijzen gaan zakken. Met minimaal 50%.
Positivisme! Waarschijnlijk Rolex eerst.
Ik hoop toch vurig dat er nu eindelijk een prijsplafond op Rolex’en komt. Want die prijzen lopen al jaren de spuigaten uit.
Ik zou deze onderbouwing toch wel eens willen zien 
Misschien mooie subsidie er op van de overheid?
Hi Renatus, weer aan de begeleiding ontsnapt?
Jij wilt dat dit topic naar off-topic gaat?
Met Rolexen kan ik mijn kachel niet aanmaken
Het is net of ik Da_Watcher hoor praten! 
Ik zelf zou zeggen, als je als EU een soort van communistisch model wilt invoeren en het huidige fiat stelsel wilt laten klappen om een digitale munt in te kunnen voeren, wil je zoveel mogelijk spaartegoed “verbranden” en zoveel mogelijk middenstand dicht naar de armoede trekken om ze geen andere keuze meer te geven dan volledig mee gaan in de grote veranderingen die gaan komen.
Dan was een ‘nee’ voldoende geweest. 
Nee blijven jullie samen maar in jullie Facebook groep svp. Daar komen jullie wel heel wijs over door het na papegaaien van wat filmpjes die je op social media gezien hebt.
Als je het over horloges wilt hebben mag je hier uiteraard wel wat posten