Info aanschaf Sinn

Ik ben van plan om dit jaar een Sinn aan te schaffen, maar dat is toch wat lastiger dan ik dacht.
Voor zover ik weet worden deze in Nederland alleen aangeboden door Horloge Platform.
Nu heb ik een aantal modellen op het oog, maar wil ze ook graag in het eggie zien en voelen natuurlijk.

H.P. heeft geen van deze modellen op voorraad, maar wil er wel twee voor mij opzicht bestellen, dat is geen enkel probleem.
(Overigens geen kwaad woord over Gerard Nijenbrinks, paar keer contact gehad en een prettig iemand om zaken mee te doen.)
Maar omdat ik meerdere modellen zou willen zien, kan en wil ik Gerard niet vragen om meerdere modellen opzicht te laten komen, dus zat ik aan het volgende te denken.

Ik woon vlakbij de Duitse grens en zou makkelijk daar een kijkje kunnen nemen.
Tenminste ik ga er vanuit dat een beetje dealer deze modellen wel op voorraad heeft.
Maar het valt niet mee om daar (lees- vlak over de grens Enschede, Winterswijk, Nijmegen) een AD te vinden die Sinn in zijn collectie heeft.
Kan iemand mij helpen aan een adres,waar ze de meeste modellen op voorraad hebben?

Ik heb Sinn al een mail gestuurd, maar krijg geen reactie.

Vanzelfsprekend zal ik het uitgekozen model bij Gerard bestellen, want ik wil wel graag een NL factuur.
Trouwens voor het prijsverschil hoeg je het niet te doen…

Groet, Rene

P.s. betreft de modellen 900 Pilot, 903H4, 903St (3 st) & 6000

En kijkje nemen bij Sinn zelf is geen optie?
Frankfurt am Mein zitten ze, en ik dacht dat ik een keer foto’s heb gezien van iemand die er heen is geweest, en dat ze daar alle modellen op een rijtje hebben liggen.

Wellicht is het handig hier te melden welke modellen je wilt in gedachte hebt.
Het kan zomaar zijn dat een medeforummer er één heeft die je kunt bekijken en passen.

Op de Duitse Sinn-site krijg je na het op de startpagina aanklikken van Sinn-Partner Deutschland
http://www.sinn.de/de/Sinn-Partner__Deutschland.htm
een landkaart met dealerlocaties te zien.
Succes.
Flip.

in kleve DE liggen wel 20 verschillende

wilco Schreef:

in kleve DE liggen wel 20 verschillende

ik was er gisteren en toen lag er helemaal niks … ik vroeg er nog naar en kreeg geen duidelijk antwoord waarom er niks lag ??
kreeg wel een boek …dus die waren er nog en ze konden er gewoon 1 op zicht laten komen .

Er is, zover ik weet, één dealer in Kleve. Dat is daar tegenover het Kaufhof. Ik was daar vorige week en in de buitenvitrine stond het er vol mee. Ik weet de naam van de dealer niet, maar er staan horlogemerken (Seiko, Omega en nog een paar) boven zijn winkel.

Ja die bedoel ik ook wel vreemd dat de vitrine nu leeg is Hij staat ook niet meer in de lijst op de sinn site

http://www.sinn.de/en/pdf_produktion/sinn_alle_depots_pdf.php

Rene,

bel even met Tjibbe van uhrenfreund / classicwatches. Hij is NL (lekker handig!) en zijn vrouw is DE… Volgens mij hebben zij bijna alles liggen.

http://uhrenfreund.com/site_contact.php?lang=nl

Ze zitten in PRUM. Leuk stukje rijden (niet te ver), mooie omgeving!

Dit zou idd een optie kunnen zijn, maar tis ongeveer 350 km rijden volgens mijn navi en dat vind ik te ver om even op een dag te doen.
Misschien een keer in combi met movieworld (kids en moeders) en ikke naar Frankfurt :wink:

Hoi Louise,

Bedankt voor je reactie, maar het zijn er nog al wat, waarvan ik denk dat ze in aanmerking kunnen komen.
Zoals ik al schreef;

P.s. betreft de modellen 900 Pilot, 903H4, 903St (3 st) & 6000

Hahahaha, ja Prum ken ik, ik kom er bijna elk jaar langs als ik naar frankrijk rijd…
Ik associeer het altijd met iets anders.
Maar ook dat vind ik te ver om even te gaan kijken, dan ga ik liever naar Frankfurt, daar hebben ze zeker alles op voorraad.
Of op de heenweg naar de Cevennen ff langs Prum fietsen :slight_smile:

Het kan aan mij liggen, maar toch vind ik het toch vreemd dat er zo weinig AD’s zijn.
Dat moet je toch omzet kosten lijkt me.
Tis nou ook geen goedkoop merk die je zo ff via internet gaat bestellen.
Althans ik niet…

r.obelink Schreef:

Dit zou idd een optie kunnen zijn, maar tis
ongeveer 350 km rijden volgens mijn navi en dat
vind ik te ver om even op een dag te doen.
Misschien een keer in combi met movieworld (kids
en moeders) en ikke naar Frankfurt :wink:

Vakantie is bijna, dus je zou in ieder geval een mooie mogelijkheid hebben :wink:
Oh, en als je daadwerkelijk gaat, neem je dan foto’s? :~

Uiteraard, komt dik voor elkaar…