Info gevraag timex walt disney productions

Ik zo graag wat info krijgen over het horloge op de foto.
betreft een timex handopwinder met de afbeelding van donald duck zie foto
ik heb interesse in de leeftijd van dit horloge en de waarde. Na opwinden loopt het horloge. het heeft lichte gebruikssporen zoals op foto’s getoond

http://i822.photobucket.com/albums/zz141/jacobq_2010/DSC00111.jpg

wat hij waard is zal snel duidelijk worden,hij staat al op MP zag ik …

Bij dit soort horloges is het erg lastig te bepalen wat ze waard zijn, Timex is in principe een B miss zelfs wel C merk.

qua uurwerk hoef je ook niet veel te verwachten en ook de rest zal kwalitatief belabberd zijn maar…de eend op de voorkant maakt hem weer intressant vanwege de disneyspaarders en de disneyhorlogespaarders.

Ik schat ( en ik ben maar een gewoon mens met enige kennis van de markt dus pin mij er niet op vast)dat zoiets €50 opbrengt op e-bay.

hallo gekkehuus,
bedankt voor de info. inderdaad op mp.
past niet in mijn verzameling misschien nog ideeen over de andere discussies die ik geplaatst heb.
hoor het graag

timex is groot geworden met 1 dollarhorloges. Ik heb er nog over geblogt recentelijk:

Als je goed kijkt onderaan de wijzerplaat, wellicht half onder de rand zie je het modelnummer. Dan weet je uit welk jaar en welk uurwerk erin zit (zie ook mijn stukje).

Ik verwacht zeker geen 50 dollar; dan moet hij wel in mint condition zijn. Ik denk meer aan 10-20 euro of ik heb het mis.

Er staat er ook een voor 8 euro op MP, maar dat is een quartz.

Ik zoek zelf nog een keer de Mickey Mouse uitvoering voor mijn zoontje. Dat de armen zo leuk ronddraaien.