Info gevraagd tudor black bay

Hallo beste klokkijkers…:watch:ben nieuw hier en kom meteen met een vraag. Ben een leek wat klokken bedreft vind ze alleen mooi maar totaal geen verstand van uurwerk oid… nou las ik iets over het uurwerk van de tudor nou wou ik een black bay halen 2021 full set met het uurwerk t600. Zijn deze nou gewoon goed of kan ik beter kijken na de iets oudere modellen

Het is een prima uurwerk maar het is natuurlijk geen Rolex :innocent:

Nee klopt maar geeft wel gelukkig dezelfde tyd aan dat voor paar rooitjes minder :crazy_face:

2 likes

Gewoon goed. Gebaseerd op ETA 2824-2/sellita sw200, een kloon van de ETA.

Nadeel is dat je waarschijnlijk terug moet naar Tudor als er iets stuk gaat en dat hoef je met de oudere niet perse.

Kruidvat/kermishorloge kopen. Is accurater en nog goedkoper.

Dat gaat me toch wat ver dan liever een tudor weer😇

Waarom? Prima merk hoor, maar ook weer niet zo bijzonder

1 like

Rolex tudor breitling cartier de gangbare merken vind ik sws niet bijzonder. Richard mille dat vind ik nou echt een bijzondere klok wat er niet veel dragen👌

Ja :wink: Er zit een T600 in mijn BB36 en loopt perfect . De nieuwe uurwerken van Tudor zelf zijn COSC en hebben een reserve van 70 uur .

1 like

ga voor deze en niet teduur voor dagelijks te dragen

3 likes

Prachtig ,ga je geen spijt van krijgen . Zo te zien de 41mm ?

Neuj hou wel van een forse klok op de pols

1 like

Smaken verschillen gelukkig.

Gelukkig wel anders liep iedereen het zelfde erbij dat zou pas saai zijn😉

Prima keuze toch? Niet heel uitgesproken ontwerp, maar wel duidelijk Tudor met die snowflake urenwijzer.

Ja toch zocht eigenlijk de andere black bay maar vind nog gene voor een schappelijk prijs. Deze kan redelijk goed kopen dan komt die andere wel een dagje later

Heerlijk gewoon voor een RM gaan! Een Tudor is leuk maar alleen omdat het een alternatief voor Rolex is :wink:

1 like

Dat zou ik inderdaad ook willen adviseren. Waarom een BB? Zeker wanneer je aangeeft

Kortom ga voor die

Ook al zou je even langer moeten zoeken en of sparen!

Gelet op het feit dat TS overweegt een gebruikte BB aan te schaffen denk ik dat een RM niet tot de directe opties behoort. Maar als je Rolex, Omega etc. allemaal niet bijzonder vindt…ik denk dat je dan in ieder geval eens goed moet nadenken waar je je geld aan wil uitgeven.

1 like

Nee logisch. Heb je die dingen wel eens gezien?
:scream::scream::scream:

1 like

Bijzonder is niet per definitie gelijk aan mooi :wink: