Info gezocht Ferrari horloge

Waar praat ik over een erfenis? :thinking:
Het is gewoon een horloge dat ik lang geleden (in ieder geval meer dan 20 jaar geleden) gekocht of gekregen heb.

1 like

Nu je het zegt… Inderdaad.

In algemene zin is dit soort verhalen altijd hetzelfde en telkens blijkt het om nep te gaan.
Kun jij niks aan doen. :wink:

2 likes

Jij krijgt het voordeel van de twijfel…er zijn afgelopen periode stapels nieuwe leden geweest met verhalen over “erfenis” etc. :grimacing:

1 like

Zelfs dat staat er niet. Er staat volgens mij ret9042 :joy:

3 likes

Is een voor- en een nadeel. Het voordeel is dat HF voor dit soort vragen laagdrempelig en ontvankelijk genoeg blijkt. Nadeel is dat het vaak vrij evident is en dat het men te lui maakt om zelf even wat research te doen. Maar ach, ik heb er geen problemen mee, maak je nog eens wat mee!

Ok, naja ik was in ieder geval geenszins van plan om hem te koop aan te bieden.
Ik heb overigens wel een horloge gekregen uit een erfenis. Maar dat is ‘gewoon’ het Seiko 5je die van mijn opa was. Een heel simpel klokje maar voor mij onbetaalbaar.

2 likes

Heb hier ook ff gespeurd op zolder: behalve 2 Patek Philippe horloges verder niks gevonden! :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Wat een tegenvaller…:yum:

3 likes

Ik ook niet. Het valt me gewoon op. Meer dan eens: Iemand wordt even lid, pleurt hier een horloge neer waarvan hij/zij vaak al lang kan weten dat het nep is. Verzint er een zolder/erfenisverhaal bij en zoekt hier vervolgens de bevestiging. Daarna hoor je er nooit meer wat van.

Dat zijn de mooiste. Serieus! :ok_hand:

2 likes

Maar goed. Ik heb vanavond weer wat geleerd: ik heb een fake Girard Perregaux Ferrari ref 8020 horloge met een cheapass Seagull uurwerk erin op zolder liggen. Weten we dat ook weer :yum:

4 likes

Als je nog iets leuks wilt doen met je fake, dan is Dit misschien wel wat:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, Juan, jij gaat er leuk mee om. Lekker nuchter, man. :smile:

1 like

Mweh… Kost me te veel kostbare energie :wink:

1 like

Het goeie nieuws is dat de F40 die er naast heeft gestaan vast ook niet echt was, die kwam bij bburago vandaan … :wink:

Klopt, en de Testarossa, 250GTO, 512BB, 550 Maranello, enz. enz. enz. :yum: (Ik heb ze allemaal nog, zo rond het tijdperk van de Enzo ben ik gestopt met actief verzamelen)

1 like

Toeval dat ik er langs kom maar mij taggen heeft niet veel zin, ik heb alle meldingen van jou geblokkeerd.
Bespaar je de moeite.

2 likes

Spijtig…

Wil mij niet bemoeien met deze kennelijke twist, maar na 4 jaar HF is dit de eerste keer dat ik lees dat iemand geblokkeerd wordt. Toch wel heel bijzonder onder horlogefanaten. Jammer dat dit zo moet!

Ach. In het echte leven is ook niet iedereen vrienden met elkaar. Het is volgens mij een soort van “elkaar uit de weg gaan” om irritatie en conflicten te vermijden. Ik zou het zelf niet doen, ik negeer iemand gewoon waar ik geen vrienden mee wil zijn. Werkt prima en ondertussen lees ik wel vrolijk mee. :sunglasses:

1 like