Info gezocht Ferrari horloge

Ik heb jarenlang spullen van Ferrari verzameld (met name modelauto’s) en kwam onlangs op zolder onderstaand Ferrari horloge tegen. Tot mijn verbazing is het een automatisch uurwerk. Is er iemand van jullie die meer van het horloge of gebruikte uurwerk afweet? Ik kan er tot nu toe weinig over vinden.

Ik heb hem even verplaatst naar de categorie “Vragen over…”.

EDIT: Blijkt fake. Klaar.

Staat er nou Girard Perregaux op het schroefdeksel?? Lijkt me sterk…

(Poging tot) Girard Perregaux Ferrari ref 8020 en dan de Rossa Corsa uitvoering. Of het al dan niet een replica is weet ik niet, vind het paardje wel heel plastic lijken

2 likes

Ik zie duidelijk iets heel anders achterop de kast staan ("Ref 9042) :joy:

Bovendien lijkt het te gaan om een zeer goedkoop Seagull uurwerk, te zien aan de rotor.

Mijn inschatting is dat het idd een “reclameding” is en ik zet de waarde in op max. 75,-…

Hier een vergelijkbare… Maar dan wel degene van GP

Dat staat er inderdaad op…

1 like

Ik zeg minder aangezien het een fake is.

4 likes

Eens

In welk geval we alweer snel klaar zijn.
Toedels. :sunglasses:

2 likes

Fijne avond verder! :joy:

Edit max. 25,- inderdaad. Bovendien, wie heeft er nou een GP op zolder liggen. Kan natuurlijk altijd, maar het is toch echt telkens iemand anders met zo’n gave zolder :sunglasses:

1 like

Nou dat was leuk, proost :beers:

Edit: 0 euro aangezien je geen fakes mag verkopen :joy:

2 likes

TS biedt hem niet aan gelukkig :grin:

1 like

Haha, ik ga er niet echt vanuit dat het een heel kostbaar horloge is. Het lijkt inderdaad een fake Girard Perregaux Ferrari ref 8020 te zijn. Tenminste daar lijkt hij het meeste op. Alleen heeft de mijne geen datumaanduiding

1 like

Wat hebben mensen trouwens een hoop fakes op zolder en afkomstig uit erfenissen. Telkens is het verhaal hetzelfde. Bijzonder. :thinking:

3 likes

Heeft ie wel hoor, kijk maar naar de rechter subdial… alleen is dat niet de juiste plek :laughing:

China China China Town!!! :cn:

@PLP Kukulukuuuuu!!!

3 likes

Datumaanduiding bij de jouwe zit in de subdial op 3 uur vgm :wink: