Info gezocht Hanryot

Wie kan me wat vertellen over het horloge merk Hanryot, volgens mij is het merk van Dodane sa

Degene die dit merk heeft geregistreerd heeft echt een wagonlading andere merken gehad, meer is er eigenlijk niet van te zeggen.

Wil je misschien iets weten over een specifiek horloge?

gschoots Schreef:

Degene die dit merk heeft geregistreerd heeft echt
een wagonlading andere merken gehad, meer is er
eigenlijk niet van te zeggen.

Wil je misschien iets weten over een specifiek
horloge?

Het is een beetje een diver, maar ik ben nieuw op dit forum, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken om evt een foto te plaatsen

FAQ al gelezen? Daar staat het :slight_smile:

Ziet er leuk uit :slight_smile: Jaren '60? (foto achterkant helpt ook vaak wel)
Dat er incabloc op staat (type schokbescherming) is vaak wel een goed teken. (zit niet in de goedkope penankertjes)
Het merk zegt mij niet zo veel, maar er zijn héél veel kleine merken ten onder gegaan in de quartz vloedgolf uit de jaren '70.

Op de achterkant staat All stainless steel, waterresistant 20 atm, antimagnetic, en een nummer 010353, op het internet vond ik dat het merk bij Dodane geregistreerd staat, en als je zoekt via google naar vintage Dodane diver, kom je wel dit soort horloges tegen, ik vraag me af of het voor een legeronderdeel gemaakt is of zo, ik kan er weinig over vinden,

Gaaf horloge! Vaak hebben de Franse leger duikers, een MN (Marine National) aanduiding.