Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en na aanleiding van het opruimen van de zolder even een account aangemaakt.
Heb namelijk tijdens het opruimen wat oude horloges gevonden, de meeste is barre staat helaas. Maar kwam ook deze tegen, een hele oude Roamer. Kan iemand mij hier informatie over geven qua waarde of interesse?
Dit horloge is van mijn opa geweest wat indiceert dat het horloge toch minstens 40-50 jaar oud zal zijn. Hij is nog lopend, even opwinden en hij doet het prima. Hier wat foto’s:
Tevens kwam ik ook nog een ancre horloge tegen.
Hoop dat iemand mij wat meer informatie kan geven over de waarde ed want mn vriendin wou ze op de rommelmarkt verkopen.
Welkom op het forum…hopelijk niet enkel als waarde bepaling van de gevonden horloges…er is hier zoveel meer te vinden dan enkel de richtprijs van de waarde van horloges…roamer en anker zijn aardige merken maar geen hoofdprijzen…wellicht is de emotionele waarde vaak hoger dan de werkelijke…gezien de staat van de roamer wellicht wat de gek ervoor geeft…evenzo voor de anker…
Veel succes!
Groet, Justin
Bedankt voor het antwoord.
Het is absoluut niet enkel voor de waarde. Maar was toch benieuwd omdat als het aan mijnn vriendin lag ze nu op de rommelmarkt voor 1 euro verkocht werden.
Denk dat is ze maar eens goed ga schoonmaken ed.
Altijd de moeite waard…enne voor een euro neem ik ze graag van je over…
Groet, Justin
Oke mooi, haha nouja, vindt horloges interessante accesoires. Mischien moet ik er ook maar wat meer interesse voor tonen.
Ook welkom namens mij.
In het circuit zijn ze niet veel waard maar wanneer ik ze van mijn opa zou hebben gekregen, onbetaalbaar en zeer opknap waardig.
mvg, Frans