Dat is voor vele arrogante leden hier de bedoeling, als ik jou was bleef ik, en probeerde ik hier wat te leren over horloges, daar zijn ook behulpzame leden.
Hoe kunnen wij aan de hand van alleen een paar merknamen precies weten om welke horloges het gaan?
Alleen van de Navitimer zijn er tig verschillende versies.
Had je je vraag meteen met fotos gestut, waren de reacties zeker anders geweest! Hier op het forum gaat het om meer als alleen âvragen naar de waardeâ van horloges!
En als je ergens âde ballen verstand van hebtâ, zoals jij zei, kun je je zelf toch eerst zelf gaan informeren!! Tante google helpt je bij eigenlijk alles!
Dus ik kan sommige reacties best begrijpen. Die van jou alleen niet helemaalâŠ
De een is azijnpisser, de ander niet
De een kan geen normaal antwoord geven, de ander wel
De een geeft antwoord op de vraag, de ander niet.
De een heet je niet welkom, de ander wel.
Ik ben die ander!
O ja, welkom!
De antwoorden zijn reeds gegeven. Zowel op jouw vraag als constatering.
Het zou leuk zijn als je toch rond blijft hangen en meer over horloges leert! Op dat moment zul je merken dat deze community zo gek nog niet is. Uiteraard heb je overal mensen met een karakter en opmerkingen, waar je niet op zit te wachten. Zo ook hier.
Trek het je niet aan en lees en reageer alleen op berichten waar je zelf wat aan hebt.
Ondertussen verkoop je nog steeds die âBreitlingâ op MP. Als je info zoekt, zoals in je post staat, en je legt die naast je neer als je die krijgt, houdt het voor ons ook op.
En jullie fungeren dus als de deugpolitie die op HF een marktplaatstransactie van âŹ1,50 jawel eeneurovijftig aan de kaak menen te moeten stellen.
Chapeau mannen. Goed bezig.
Ik ben niet zo snel deugpolitie. Alleen een principieel puntje: best wel zuur als je met trots en veel investering een product ontwikkelt en een ander verkoopt onder jouw naam. Maak dan maar een âhommageâ, maar wel met de vingers van andermans merk afblijven.
Prachtig die regels, maar tik eens Rolex, Omega, Breitling etc. in op MP, of maak melding van de neppersâŠâŠ MP doet er slechts in hoge uitzondering iets aanâŠ.