Info Omega

Ach laat Kubang toch, hij weet niet beter…(na 42 jaar zenithologie studeren gaan mensen nu eenmaal exentrieke trekjes vertonen,das heel normaal):smiley:

btw…er zijn therapieén die wel zouden kunnen helpen kubang.

over wie heb je het nou?

Beste Kubang,
Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar Chronomaster is een verkoopsite en dus wat moet ik hier wijzer van worden dan op het horlogeforum?

kubang Schreef:

Geef nou een keer toe dat je te lui of te dom bent
om de stukken te lezen van Chronomaster.co,uk/
Dan zet jezelf niet zo te kakken.

Misschien kan je even aangeven wat we zouden moeten lezen. Het is een uitgebreide VERKOOP site met veel verschillende merken en soorten horloges.

Er staan overigens een paar leuke en interessante artikeltjes te lezen over het verschijnsel ‘tijd’:
http://chronomaster.co.uk/paradox%20of%20time.htm

hoe heet die site nou ook al weer???

ben effe de naam kwijt!!!

astonmartin Schreef:

HOE HEET DIE SITE NOU OOK AL WEER???

BEN EFFE DE NAAM KWIJT!!!

www.zenithisooknietalles.kxt

hcptdg Schreef:

www.zenithisooknietalles.kxt

Zenith kan er natuurlijk niets aan doen dat ze zo’n klier als aanhanger (eerder: aanhangsel) hebben. Ik vind Zenith toch best wel bijzonder. Ze hebben iig een eigen stijl!

Verder wil ik nog inbrengen: Mods doe je ding en Ku-BAN die man! Nul toegevoegde waarde, heeft blijkbaar alleen maar als doel het opwekken van irritatie.

Nee joh, tuurlijk is het een prima merk! Maar misschien wordt Kudinges nu zo verdrietig dat hij wegblijft :slight_smile:

hcptdg Schreef:

Nee joh, tuurlijk is het een prima merk! Maar
misschien wordt Kudinges nu zo verdrietig dat hij
wegblijft :slight_smile:

Bij mij schieten de tranen in ieder geval m’n hol uit iedere keer dat ik hem lees! :smiley: Had hij dat zelf maar…

ieder forum heeft een joker nodig voor entertainment, in kubang zie ik een meer dan geschikte kandidaat…:smiley:

astonmartin Schreef:

ieder forum heeft een joker nodig voor
entertainment, in kubang zie ik een meer dan
geschikte kandidaat…:smiley:

Tja, daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde imago :slight_smile:

Jij zal altijd DE ENIGE ECHTE blijven op dit forum Hans:D

astonmartin Schreef:

Jij zal altijd DE ENIGE ECHTE blijven op dit forum
Hans:D

Ik ben niet gek: ik ben een Flieger!

kubang Schreef:

off-topic zeiken is bewijs van onkunde. Walgelijk
dat jullie je zo te kakken zet. Zonde van dit
forum. Ik maak goed bekend dat dit forum ver onder
de maat is en bovendien hebben meer mensen flink
last gehad van jullie achterlijk gezeik.

Sorry kubang,

Kom dan ook eens met kunde aan om onze onkunde te weerleggen.

Het enige wat je schrijft is dat Zenith het allerbeste is en je verwijst ons naar een verkoop site, nl: Chronomaster.co.uk.
En bij dit soort sites moet je als potentiëlekoper een gezonde dosis achterdocht hebben:D
Als ik je vervolgens dan vraag waar ik op die site moet kijken, omdat die erg uitgebreid is, krijg ik totaal geen antwoord.

Ja, dan weet ik het ook niet meer.

En wie is daar de aanstichter van???

ik denk dat het inderdaad een mooi moment is dat jij eens op zoek gaat naar een forum wat wel bij jouw niveau past en ons lekker vaarwel zegt…

gegroet het was een eer

Kubang,

Waarom mensen hier zo op jou reageren ???

Je zou het misschien eens bij jezelf kunnen zoeken ???

Jij wilt dat wij inhoudelijk en positief reageren op jouw posts, maar zelf reageer je überhaupt nooit op een post van een ander, en inhoudelijk voeg je absoluut niets toe.

Dus…hoe zat het ook al weer met die pot en die ketel…???