Info over Ray en Euro Watch horloge

Beste,

Via dit topic had ik graag info verkregen over twee horloges die ik sinds kort in bezit heb. Opzoekwerk via het net heeft mij nog niet heel veel info opgeleverd.

Het betreft twee horloges, eentje van het merk Ray en eentje van Euro Watch.

Heeft er iemand ervaring met deze merken of ooit mee in aanmerking gekomen?

Graag leer ik zoveel mogelijk merken kennen en kan ik er moeilijk tegen als er eentje in mijn bezit is, en ik er geen historiek van ken :sweat_smile:

Alvast heel erg bedankt, fijne dag gewenst!

1 like

Als je foto’s hebt van de uurwerken, weten we snel meer. Heb je mikrolisk al geraadpleegd?

De Ray vind ik wel een tof horloge. Is de onderhoudshistorie bekend? Zo niet is dat te overwegen om slijtage te voorkomen.

1 like

Zou voor Ray gaan dat deden mijn ouders ook in 1981

9 likes

Hier een RAY duiker, Swiss Made

1 like

En hier de euro watch

1 like

Nog een

1 like

Dit lijkt mij een researchklusje voor @Lexaf :wink:

1 like

Vwb de Euro watch lijkt er een band te zijn met Certina.

1 like

Waar heb je dat gevonden? Die Euro Watch is echt van de allergoedkoopste kwaliteit, zou geen link met Certina verwachten :thinking:

1 like

Daar hebben ze nu nog spijt van :joy:

2 likes

Kijk eens op Mikrolisk onder de naam Eurowatch.

2 likes

Ah, ik had op twee losse woorden gezocht, zo staat het namelijk op de wijzerplaat.
Lijkt mij niet heel waarschijnlijk dat dat over deze Euro Watch gaat, maar dat weet ik uiteraard niet zeker :thinking:

3 likes

Bedankt allemaal voor de talloze reacties! Mikrolisk kende ik zelf nog niet, dus bij deze weer iets bijgeleerd :smiley:

De Ray is inderdaad leuk met de seconde wijzer, mooi detail.
Geen onderhoudshistoriek bekend, dus bedankt voor de tip, alsook de bron Mikrolisk!