Info Pontiac quartz horloge

All,
Rond 1980 heb ik een Pontiac horloge gekocht, heb het nog steeds in bezit.
Uurwerk loopt na al de jaren niet meer maar dat zal met een (reiniging/onderhoud)beurt bij een horlogier wel goed komen.
Ben eigenlijk op zoek naar meer info over dit klokje, zijn er nog schakels van de band beschikbaar, iemand meer info hierover? Op de plaat achterzijde staat nummer 87502.
Hoor graag, mvrgr, Rob

Nog schakels te vinden na al die tijd zal vrijwel onmogelijk resp. toeval zijn. Als het al mogelijk is om de band te verlengen.
Een horlogemaker zal hoogstwaarschijnlijk geen zin hebben om het werk te reviseren (dat doet nauwelijks iemand met quartzwerken) maar eventueel wel een vervangend werk willen inbouwen als er nog één te vinden is.

Heb je het al met een nieuwe batterij geprobeerd?

Quartz herstellen wordt idd weinig gedaan, zeker bij modernere uurwerken. Ik heb zelf mijn Ricoh van eind jaren 80 laten reviseren, aangezien dit binnenwerk niet te verkrijgen is. Je kan dus nog wel horlogemaker vinden die deze willen reviseren.

@Klaproos heb je de batterij laten zitten of niet?
Als dit zo is, kan het zijn dat de batterij uitgelopen is, zo niet, dan kan het zijn dat de contactpunten wat geoxideert zijn met de tijd en dus slecht contact maken