Dag allemaal,
ik zoek meer info over dit model Seamaster:

Volgens mij wordt het model niet meer geproduceerd en ik wilde onder andere weten vanaf en tot wanneer hij in productie is geweest en wat de nieuwprijzen waren toen dit model op de markt was.
Als iemand scans heeft van folders met referentienummers dan is dit ook welkom!
Btw, het model op de foto is een fullsize, maar ik zou zelf voor een midsize model gaan, dus alle info (prijs en ref.nr.) hieromtrent is ook van harte welkom.
Bvd (tu)
Ha Jaap-Wim
Ik kan je er helaas niet mee helpen. Wellicht dat je bij een AD oude catalogi kunt krijgen. Enige wat ik verder weet is dat het model niet meer geproduceerd wordt. Jammer, want het is een beauty. (ondanks de naar mijn idee te grote 12-uur index)
Komt natuurlijk ook doordat er nu een andere zwarte Seamaster is en vanwege het uurwerk (1120 > 2500).
Hier trouwens een leuk review-filmpje van dit model:
1120 = 2500, maar met wijzigingen in frequentie en met co-ax…
Verder is het allebei gewoon op basis van de 2892-a2.
anders bel je sonjee in zaandam ff die hebben hem nog liggen en die weten echt alles ervan succes.
Tja, zo oud is het model nu ook weer niet, Google is your friend JW.
ze worden nog wel nieuw verkocht maar zijn dan wel een uitloop model, verder prima keus JW
De fullsize was er van 2000 t/m 2007. In het begin met een rubberband, daarna met de “james bond” band en op het laatst met de “speedy” band.
In 2007 was de fullsize 2254.50.00: € 1730,-
In 2008 waren ze niet meer te leveren en werden ze € 110,- duurder.
Nu in 2009 moet je geluk hebben als je er nog één ziet liggen bij de juwelier.
Sinds 2 maanden ben ik de dolgelukkige bezitter van de Omega 2254.50.00
X( 
Marco Schreef:
De fullsize was er van 2000 t/m 2007. In het begin
met een rubberband, daarna met de "james bond"
band en op het laatst met de “speedy” band.
In 2007 was de fullsize 2254.50.00: € 1730,-
In 2008 waren ze niet meer te leveren en werden ze
€ 110,- duurder.
Nu in 2009 moet je geluk hebben als je er nog één
ziet liggen bij de juwelier.
Sinds 2 maanden ben ik de dolgelukkige bezitter
van de Omega 2254.50.00
X( 
He Marco,
heldere informatie! Dank je wel. :~
En van harte uiteraard met je prachtige Seamaster. (tu)
Hallo, ben sinds kort ook bezitter van deze omega.
Een zeer degelijke casual watch, met de nodige uitstraling voor een prikje gekocht.(950€)
Voor meer info en research zie:
http://www.rolexreferencepage.com/seamaster/smp.html
Ik had er veel aan.De mijne gekocht bij:
http://www.collection-heure.be/nl/Collections/home/app.rvb
Zeer betrouwbaar.
Verder draagt mijn voorkeur nog steeds naar de Fortis square die ik door de week draag.
Nu ik het weekend en vrije tijd de Omega, maar zonder Bond allures wel te verstaan!
Groeten
Bedankt voor de link fotovis, mooie review met nog mooiere foto’s! En van harte met de Omega, 950euro, is dat dan de automaat of kwarts versie? Als het de automaat is is het inderdaad een prikkie volgens mij. (tu)