Info Rolex GMT Master 1675

Ik heb van de week het Mondani GMT master boek gekocht. Opzich een prachtig boek met veel duidelijke plaatjes. Maar ik mis toch behoorlijk wat info. Ik was al in het bezit van o.a het Moonwatch only boek, en ik had meer zoiets verwacht met info per jaar etc.

Waar kan ik nu info vergaren over de verschillende dials, jaren waar ze bij horen, serienummers, etc etc om een gefundeerde aanschaf te kunnen doen ?

Ik denk dat geen enkel horlogeboek in de buurt van MWO komt qua uitgebreidheid. Ik vind de Mondani boeken maar kuddingen.

1 like

Huh? Wat zijn dat?

Wat is er?’ vroeg hij. 'Ben je boos?'
Een traan viel op de pudding
Zij koopt de duurste kerstkado’s
En hij geeft haar een kudding

10 likes

Wellicht is je een online source bekend ? Kan nergens iets vinden.

Www.gmtmasterhistory.com is ook fijn

1 like

er staat idd veel te weinig in qua info, erg visueel georienteerde boeken, heel makkelijk om te maken toch ?

Hoe zou ik dat dan moeten doen ? Ik heb bijvoorbeeld de volgende vragen, hoe herken je een mk1 t/m 5 dial ? Bij welke serienummers zijn ze gebruikt ? etc Dit kun je toch niet uit de plaatjes destilleren?

Ik gebruikte altijd dit: http://www.network54.com/Forum/207593/message/1240153679/Buddy+Tomvox1.If+permitted.Here+are+1675+GMT+Master+Matte+Dial+Variants.Once+again%2Bscans

Maar photobucket heeft aardig wat vakwerk verkloot

Extreem onhandig inderdaad… Dial archive op VRF doet het nog wel

Bedankt voor de info, ik ga hier mee verder.

Ik moet toch zeggen dat is het voor mij toch allemaal nog een beetje onduidelijk is.