Graag had ik wat meer info gehad over volgend zakhorloge… na wat zoeken kom ik bij een prijs van ergens rond de 100 euro voor dit merk van zakhorloges…, maar nu was mijn vraag is er meerwaarde aan dit bepaald model, het feit dat er zo’n draagdoosje bijzit, de binnenkant volledig origineel is ( sticker/papier binnenkant ) de wijzerplaat is in perfecte staat, alsook de wijzers en ze is mechanisch 100 % in orde…
En zou een polijstbeurt en nieuw glas de waarde beinvloeden ( negatief of positief )
Ben zelf eigenlijk zo helemaal niet into the zakhorloges…
Tja het is niet mijn zakhorloge ( spijtig genoeg )… meestal zo men ding niet, maar deze vind ik uitzonderlijk mooi… Deze zou te koop worden aangeboden, maar wat de waarde is, is nogal onduidelijk,en om de juiste en eerlijke prijs te kunnen bepalen dacht ik hulp te kunnen vinden via het forum…
Naar een antiquair gaan voor de waarde is geen optie, als ze het zouden moeten aankopen is het amper iets waard, maar als ze het daarna zelf verkopen is het ineens puur goud waard (td)
Ik wil niet veralgemenen, maar dat zijn mijn ervaringen er ook mee >X
Geweldige info hent, echt bedankt… :~ ben wel een beetje verschoten van het feit dat het namaak is :S die had ik echt niet zien aankomen ::o…
Om eerlijk toe te geven, ik had het niet eens opgemerkt, en ik maar googlen op " roskopf " >X
Al is hij misschien nep, ik vind hem erg fraai (en ik ben ook niet zo’n zakhorlogeliefhebber). Jammer ook dat zakhorloges bijna niets opleveren. Zijn mooie stukjes vakwerk! Voordeel is dat je ze weer voor weinig kunt bemachtigen.
Elk nadeel heb z’n voordeel.