Kan iemand me wat vertellen over model of bouwjaar? Het is een handopwind en het uurwerk loopt precies goed, 2 dagen geleden opgewonden en staat nog precies goed! Benieuwd of iemand wat weet…
als die echt is, vreet ik een bezem.
Ben je in de gelegenheid om het achterdeksel eraf te halen?
Of dat nodig is om de authenticiteit vast te stellen weet ik niet, maar ben wel benieuwd
Ga volgende week naar m’n juwelier. Zou leuk zijn als die echt is. Gekocht op een rommelmarkt in Italië. Hij voelt erg zwaar en de kroon is gegoten. Ben benieuwd.
En deze juwelier is bekend met Vacheron Constantin? Ik heb een keer een zeer verhitte discussie (nou ja, HIJ raakte overstuur) met een juwelier gehad omdat hij vol hield dat een door hem aangeboden IWC echt was. Paar dagen later maakte hij excuses, het was inderdaad een nepper. Dus niet te snel vertrouwen op wat adviezen van een algemeen juwelier.
Rest mij te zeggen dat dit er zeer nep uitziet, vooral omdat dit een merk is dat al sinds 1755 het spelletje snapt.
Deze is zeker nep.
Lijkt mij op verguld, lijkt mij niet passen bij de kwaliteit van VC de opdruk op de plaat lijkt mij ook slecht… maar hè je weet het nooit.
Gewoon even laten checken of de achterdeksel er af wippen
Ben benieuwd!
Bespaar je alle moeite. Italianen laten niet zomaar een VC rondslingeren op een rommelmarkt. Hij is sowieso al VEEL te dik voor een VC tweewijzer-uurwerk, los van - tja - de rest.
Hmm zit wel een kern van waarheid in! Toch wel spannend even de achterplaat los te laten halen!
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is.
Don’t get your hopes up.
Zal je straks zien dat er een penanker-werkje in zit, met Vacheron Constantin er in gestanst… Houd daar even rekening mee. En doe even wat onderzoek naar hoe VC’s uit de jaren 60/70/80 er werkelijk uitzien, en hun uurwerken.
Inderdaad. Enkel al het zijaanzicht zegt met 100% zekerheid dat dit geen VC is.
Un VC non è qualcosa che si trova in un mercato dell’usato
Dan is dit de uitzondering die de regel bevestigd.
Dacht ik bijna even een betaalbare vakantie in Italië te hebben…