Informatie gezocht

Beste mensen,

Ik heb tijdens een opruiming in mijn huis een van mijn eerste horloges gevonden, maar nu wil ik weten hou oud deze is, maar het merk multitech maakt volgens mij geen horloges meer, kan niets vinden, zelfs niet met google…!!!
Horloge moet zeker 15 a 20 jaar oud zijn…

Made in Taiwan of van die familie. Is te goedkoop geweest om iets over te schrijven vrees ik.

Zijn dit niet de horloges die per kilo verkocht werden en altijd op de kermis in de grijpmachines te vinden waren.

Volgens mij is (was?) dit een Italiaans merk. Ik heb er iig lang geleden een tv van gehad.

Multitch was een handelsonderneming die voornamelijk in Azië allerhande goedkope (electronische) gadgets inkocht en daar dan de eigen bedirjfsnaam op liet drukken. Er werden ook (auto)radio’s, TV’s, rekenmachines, walkmans, etc van het ‘merk’ verkocht.
Zo heb ik vroeger ooit een autoradio/cassetterecorder van Multitech gehad. Vanaf het eerste moment een waardeloos ding, maar wel spotgoedkoop.
Ben bang dat je over Multitech als horlogemerk niet veel zult kunnen vinden.

multi pech dus

Dit kan best wel eens een kermis horloge geweest kunnen zijn, zeer zeer goedkoop waarschijnlijk…
maar mijn zoontje van 4 is er blij mee, doet het niet eens meer, maar ja… een oud klokje van papa, vindt die leuk!

misschien is deze horloge over 150 jaar veel geld waard!!

Zelf dan niet ben ik bang, maar je positieve instelling is bewonderingswaardig :smiley: