Informatie Heuer De Luxe

Dat is inderdaad vrij normaal voor dit type horloge :+1:

4 likes

Te klein zit tussen de oren. Ook de grootste kerels droegen die maat destijds, en recentelijk, mocht je gevoelig zijn voor modegrillen en wat de ander van je vindt, is 34mm weer in opkomst.

1 like

Radek,

Uit welk jaar is die?
Ziet er ook zo mooi uit nog.

Gouden wijzers en creme plaat maar stalen kast? Zou de kast ook niet verguld te horen zijn?

Moet zeggen dat ik @kaleiwan wel gelijk moet geven zeker omdat het horloge een diameter dan 33mm heeft. 36-38mm had een ander verhaal geweestā€¦ Wil je er op ebay iets op kunnen pakken moet je dan in de eerste plaats ook wel een account met veel goeie feedback hebben. Daarnaast gaat er nog 10% vanaf aan fees.

1 like

Jaren 50/60.

1 like

Ze liggen toch best dicht bij elkaar.
942402

1 like

True. Heb het weggehaald. :blush:

Staat nu voor het dubbele in het blauwe gedeelte :wink:

3 likes

Doe niet zo flauw.
Horloge is nu 70 jaar oud en ziet er uit als nieuw.
Hoevaak kom je dat nog tegen?

Niet vaakā€¦

Maar als de markt het 391euro waard vindt, hoe denk je dan 900 euro te kunnen krijgen :smirk:? Op een forum met liefhebbers, die over het algemeen goed op de hoogte zijnā€¦

4 likes

Waarom een Heuer aanbieden in een TAG doos ?
Okay ik kocht ooit een Omega van Andy en die stuurde hij in een Bulova doosje omdat het dan goed verpakt was maar dat is wat anders natuurlijk. :wink:

Ik vind het een heel mooi horloge en 33 mm stoort mij, als dress watch, totaal niet. Alleen de perfecte staat van de plaat en de niet match tussen goud met een stalen kast doet mij - zelfs als niet kenner - te veel twijfelen of het geen samenraapsel is.
Ik snap heel goed dat je hem te klein vind om te dragen en ik snap ook je vraagprijs gezien wat je er zelf voor hebt betaald.
Het is exht een charmant ding met een prima uurwerk maar meer leuk dan echt wat waard vermoed ik.

De doos krijg je er ook helemaal niet bij. Die is van mijn Monaco. Die is ook te koop trouwens.

Dat is toch ook niet mijn punt ?
Waarom een plaatje van een Heuer in een doosje van Tag Heuer presenteren ?
Maar gezien je ā€œgezelligeā€ toonzetting, laat maar ā€¦

Dat nietā€¦maar wel een pracht horloge!!!

1 like