Het valt me op dat je op diverse webshops
of verkeerd word voorgelicht of helemaal
niet word voorgelicht,
zo prijzen ze bij Wehkamp een 750 euro kostende
Seiko kinetic aan als “Chronograaf” en bij V&D een Quartz
Lorus als "automaat"
ook bij Siebel staan er soms vreemde klokjes op het web
die je als consument zelf maar moet uitproberen
om er achter te komen wat het precies is…
Zitten gewoon mensen aan zo’n site die niet echt liefhebbers zijn, maar gewoonweg data entry moeten doen. En dan pakken ze gewoonweg standaard teksten helaas. Zo komen de verkopers in de grote winkels ook helaas vaak over.
Je zult als goedwillende geliefde
zonder sjoege van klokjes online een cadeautje kopen
jij weet dan als koper niet dat de omschrijving fout was
en de ontvanger weer ook van niks want ook geen sjoege
of die weet niet wat je oorspronkelijk besteld had.
nou ja alle 3 de partijen gelukkig, de prijs was kennelijk
inorde ander koop je zo’n ding niet,
ik moet zeggen dat ik bijna tot aanschaf van die
"Lorus automaat chronograaf" van de V&D was overgegaan,
totdat ik besloot het zelfde artikel elders te googlen
en ze uitsluitend als quartz tegenkwam.
V&D gemaild en antwoord gehad, sorry sorry sorry,
maar ondertussen staat dat ding wel onveranderd op hun site.
Het betreft hier echter nou niet bepaald liefhebbershorloges. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat degene die dit koopt er wakker van ligt dat de specificaties niet kloppen. Die wil gewoon een ding wat de tijd aangeeft.
Het betreft hier echter nou niet bepaald
liefhebbershorloges. Ik kan me dan ook niet
voorstellen dat degene die dit koopt er wakker van
ligt dat de specificaties niet kloppen. Die wil
gewoon een ding wat de tijd aangeeft.
Dat is ook weer waar, maar als werkpaard is een Lorus Automatische Chrono voor 84 euro
toch niet verkeerd ?
maar iemand die 750 euro neertelt voor een kitsch doublé
Seiko kijkt waarschijnlijk toch alleen naar de prijs
en is alleen daarmee al gelukkig want “duur is goed” he :#
Ik werk er alleen maar he, ik stoor me ook aan dat soort fouten.
Ik zet het niet op de site, maar krijg wel de telefoontjes of mails erover. Mag ik het weer aanpassen of doorgeven
Ik ben wel blij met mensen die er scherp op zijn hoor.
Ik werk er alleen maar he, ik stoor me ook aan dat
soort fouten.
Ik zet het niet op de site, maar krijg wel de
telefoontjes of mails erover. Mag ik het weer
aanpassen of doorgeven
Ik ben wel blij met mensen die er scherp op zijn
hoor.
Die foutjes zijn van alledag hoor! Kreeg vandaag een op fraai papier (het bestaat nog) gedrukte prijslijst mee met de vraag om die even op de site aan te passen. Bleken de prijzen op het actuele gedrukte exemplaar soms met meer dan 1000 Euro per stuk te zijn gedaald… Helaas, foutje “van de drukker”. …ja, Duh… ik heb nou eenmaal een afwijking voor die dingen en zie ze direct.
Ik stoor me er ook aan hoor. Ook bij het picken van orders. Als ik dan een automaat controleer er zit een gebruiksaanwijzing bij van een ecodrive
Kan ik echt niet tegen.