Kennis uit het verleden leert ons dat de seiko horloges met minder dan 200m waterdichtheid ook geliefd kunnen zijn. Maar goed het is allemaal koffiedik kijken.
Dat is bijna met alle investeringen in de toekomst
Klopt, de Delorean is ook populair geworden (sportwagen zonder sportmotor)
Ze zijn wel eerst failliet gegaan.
Mijn advies net zoals hierboven genoemd, koop de horloges omdat je ze mooi vind.
En draag ze eventueel, als investering zijn er legio andere dingen/horloges voor dit bedrag.
Een mooie omega pre bond, deze zijn de afgelopen jaren redelijk gestegen bijvoorbeeld en ook leuk om te dragen mijn inziens.
Helaas zijn ze ook niet moeders mooiste
Kunnen wel een polletje gooien, de seikos of de omega?
Haha liever een mooie omega of seiko Maar goed als dit TS zn smaak is helemaal mooi natuurlijk. Die SARB is buiten de kleurstelling heel cool.
Puur en alleen anwege de hoofdrol in één van de f*cking all-time beste film trilogie…
Jammer voor DMC dat ze toen al ruimschoots failliet waren…
Links heeft mijn stem, puur op uiterlijk.
Tussen links en de srpd25 is dan alweer lastiger…
Ps. Als investering natuurlijk duidelijk links
Deze modellen zullen niet veel in waarde stijgen. Ze zijn tot op het heden namelijk enorm lastig te vinden.
Ik zou deze horloges dan ook niet aanschaffen als investering, het enige wat je over twintig jaar overkomt is een verzameling Seiko’s die allemaal service nodig hebben…
Maar jij moet ze vooral gaaf vinden!
Die two tone sea urchin vind ik overigens wel cool, ik heb echt een zwak voor die modellen.