Informatie over dames Cartier

Beste kenners

NAV een vriendin vraag ik wat informatie over haar horloge. Het gaat om een dames Cartier en ze is benieuwd hoe speciaal deze is. Er zijn wel meerdere van deze modellen te vinden maar deze wijzerplaat nergens kunnen vinden. Waarde ook zeker niet onbelangrijk om te weten :slight_smile:

Groet Jillis

Heb je een foto van de achterkant en dan zo dat de nummers goed zichtbaar zijn?

Heb je misschien ook een foto van de achterkant? En staat er ook een referentienummer van het horloge in de bijbehorende boekjes, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

1 like

Found it

ff verder kijken

1 like

Ahhh die heb je sneller gevonden dan mij! :slight_smile:
Het is in ieder geval wel een Quartz.
Foto achterkant vraag ik even

schijnt wel een speciaal gevalletje te zijn.
De kast en diamantsetting is standaard ,maar de wijzerplaat zie ik eigenlijk nergens terug.
Hij zou rond de 68 gram moeten wegen en worden tussen de 4000 en 5000 euro aangeboden.

1 like

Het is dan wel een dameshorloge maar in massief goud en met steentjes mag er een aardige vraagprijs op…

1 like

Niet erg veel informatie op de achterkant…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik ga er nog steeds vanuit dat het een originele Panthere is …check deze link (schrik niet van de prijs)
https://www.tradesy.com/accessories/cartier-18-k-gold-cartier-diamonds-women-s-panthere-watch-rare-vintage-5286760/

1 like

Dit is inderdaad zoals vele Panthere backs eruit zagen,maar ik kom ook bovenstaande backs tegen.Deze hebben ook een serienummer alleen zijn die heel dun aangebracht.
Dit serienummer staat ook op de back van de Cartier van de TS als het goed is.

edit

Het blijkt een Cartier Panthere ref:W25014B9 te zijn met speciale plaat.
Sticker hoort er op

1 like

Echtheid is wel redelijk gegarandeerd van de klok gezien de afkomst. Bekend was dat het een mooi duur klokje is… Maar die vraagprijs is natuurlijk wel van andere orde.

Ik heb dr even een link van de discussie gestuurd. Namens haar dank voor alle input en speurwerk! Bij eventuele vervolgvragen schop ik dit draadje gewoon weer omhoog :slight_smile: