Informatie over dit horloge

Ik zou voor het budget van €395 eerst hier eens het Te Koop topic in de gaten houden!! Denk dat je voor dat bedrag ook leuke automaat/dresser op de kop kunt tikken…

1 like

Al die boeren zijn niets gewend qua geluid. In de Randstad heb je dat probleem niet hoor, wordt gewoon overstemd door de tram of de politiesirenes.

1 like

Als je zoekt op “quartz perpetual watches” kom je er een hele stapel tegen :wink:

Kun jij ze niet ff voor me opzoeken, liefst gesorteerd op alfabet

2 likes

Sommige mensen zijn echt bijzonder lui zoals ook deze topicstarter @Matjejorr. sjongejongejongejongejonge nog eens aan toe zeg.

En de prijs? van laag naar hoog of andersom?

1 like

Prijs maakt niet uit. Graag op wijzerlengte sorteren

1 like

Nog niet duidelijk:

Wijzerlengte op- of aflopend?

:grin::joy:

Met de klok mee.

1 like

Wel verwarrend dit allemaal hoor. Ik snap er dadelijk helemaal geen jota meer van.

Ik stel voor dat in het vervolg de topicstarter zelf eerst het onlangs geïntroduceerde zoekprogramma “GOOGLE” raadpleegt alvorens hier dit soort vragen te stellen.

ooh wacht …

Ja gek idee ook, info over een horloge vragen op een horlogeforum. Ridicuul zeg ik je, ridicuul!

1 like

Bedankt voor je mening, doen we lekker helemaal niks mee

Lekker aan het oordelen? Wie weet heb ik al veel gegoogled. Maar misschien heel misschien wou ik allenmaar jullie mening horen. Wat niet zo heel gek is op een horlogeforum.

Jammer van de volledig overbodige opmerking van @TanteRiekie richting @Matjejorr.
De laatste stelt een volledig terechte vraag over een horloge alvorens tot aankoop over te gaan, waarin hij volgens mij ervaringen over merk en eventueel type naar boven probeert te halen.

@Matjejorr, de Tissot waar je je oog op hebt laten vallen vind ik wel een fraaie keuze.
Kwarts of mechanisch is ieder zijn persoonlijke gevoel waarbij de mijne iets meer uitgaat naar kwarts vanwege gebruiksgemak en de mogelijkheden van (extra) functies (zoals een eeuwigdurende kalenderfunctie) voor een betaalbare prijs.

De reacties hier laten wel zien dat Tissot gewaardeerd wordt.
Of de prijs gerechtvaardigd is bepaal je zelf maar je zult er jarenlang plezier van hebben.

Succes met de keuze die je gaat maken en voor de rest is dit een prima forum waar je veel kunt zien en lezen hoor.

2 likes

Dan zal ik dit wel verkeerd begrijpen. Mijn excuses.

Ik heb 'm in 't zwart en vond het een leuk horloge die door het ontwerp en perpetual uitvoering in iedere collectie past! Draagt goed. Het is overigens mijn laatste Quartz klokje, maar ik zou 'm zo weer kopen…