Ik kan deze kopen,
Maar zou graag iets meer over het horloge willen weten, wat ik weet is dat hij is uitgegeven voor de Japanse markt en dat er 100 zijn uitgeven
Vriendelijke groet Leon
Ik kan deze kopen,
Maar zou graag iets meer over het horloge willen weten, wat ik weet is dat hij is uitgegeven voor de Japanse markt en dat er 100 zijn uitgeven
Vriendelijke groet Leon
100 stuks is wel een ongewoon kleine oplage voor Seiko. Staat er een nummer op de kast? En geen limited edition doos?
Het model is Seiko szet002 en inderdaad 67 van 100
Waarom zou je het willen kopen?
Omdat ik hem wel mooi vind
Maar er liever niet te veel voor betaal enig idee van de waarde?
Ik denk dat dit niet seikos meest populaire Limited is geweest. Zou er geen waarde op durven plakken.
Ok thanks hij wordt mij aangeboden voor 700…
Ik denk zelf dat je dat nooit terug krijgt bij een verkoop.
Seiko maakt zoveel limiteds en deze mist iig voor mij de xfactor.
Dat slaat nergens op voor een 7t62je. Lekker laten lopen.
Kom eerst maar met een modelnummer🤨
Als je hem echt mooi vind gewoon kopen.
Ik vind een advertentie van ‘15, daar vraagt iemand 270,- dollar. Er is verder maar weinig te vinden van dit model.
Alarmchronograaf SZET002
Het is absoluut geen limited geen gravering zichtbaar,kan de 100pcs ook nergens terug vinden. geen bijzonder uurwerk gebruikt. wel leuke kleurstelling. een J versie.
Zal persoonlijk niet verder als 300 gaan als je hem leuk vind, je zult hem ook niet snel meer tegenkomen.
Seiko’s populaire overzeese model is opnieuw vervaardigd met een wijzerplaat naar binnenlandse specificaties, en dit model wordt verkocht [alarmchronograaf SZET002]. Waterdichte notatie voor overzeese modellen, 100M waterbestendigheid, 10 atmosfeer in overeenstemming met Japanse JIS-normen Het grote kenmerk is dat het ontwerp van de wijzerplaat is veranderd en waterdicht is.
Iedereen ontzettend bedankt voor de info ik weet genoeg en zie er vanaf
Heb er nog een op het oog en een nieuwe topic gemaakt:grinning:
Ferry, je leest en doet toch al lang genoeg mee om te weten dat dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is hier?
Dan ben ik wel benieuwd hoe je hier bij kwam
Nee de informatie die ik meteen kreeg was al doorslaggevend om het niet te doen en voor een ander model te gaan wat ik ook mijn oog op had laten vallen.
Inderdaad ze gaan niet weg of worden te koop aangeboden ze staan hier mooi in een vitrinekast en daar blijven ze ook