Informatie over een klok

Via een erfenis is deze klok bij ons in het bezit gekomen. Nu ben ik benieuwd naar de naam en waarde van deze klok. En tips waar ik deze eventueel zal kunnen verkopen.

1 like

'T is in elk geval geen pols- of zakhorloge …

4 likes

Ik ben geen kenner, maar ik denk dat je niet teveel mag verwachten. De vraag naar dit soort klokken is heel laag, de prijs navenant.

1 like

En daarbij niet een bijzonder exemplaar. Je mag blij zijn wanneer de kringloop hem voor niets komt ophalen.
Beter doneren aan een verzorgingshuis, daar wil hem nog wel eens hebben voor de woonkamer.

En bandjes zijn ook erg schaars voor dit model

5 likes

Staand horloge heet dit model, waarde geen idee, als het niet om de pols kan heb ik er niets mee, en na mijn opleiding niets meer mee gedaan.

Ik ken iemand die expert is in dit soort klokken, ik zal je een PM sturen. Misschien kan hij je verder helpen

Www.watch24online.nl een berichtje sturen. Hij zal hem niet willen denk ik. Maar kan je er wellicht wel meer over vertellen.

:joy::joy:

Dat is een hele goeie ! Compliment.

Wel de moeite waard om even te zoeken hoor! Staan waanzinnig op een mooie stalen band :ok_hand:

1 like

Een rupsband van een tank neem ik aan.

Misschien heeft Jaap/ @SuperC van Ten2two interesse. Die kun je wellicht aanschrijven.

1 like