Recent heb ik uit een erfenis een aantal horloges gekregen, onder ander een rolex Oyster perpetual.
kroon en band met 18kt goud.
Band is een rolex oyster 20mm steel & gold folded link met referentie 7836
Ik zou graag willen weten, uit welk jaar het horloge is en hoeveel ongeveer het waard is?
hoi! Ben niet enorm thuis in de vintage, maar dit is best een mooie en, zo te zien, nog in goede staat. Plexiglas en “pie pan” wijzerplaat maakt het een leuk item. Ik schat, zo even van dit plaatje, een vintage dealer hier jou ongeveer € 1500,00 voor geeft. Groet, Michel
HIj vraagt onze meningen. En ik heb niet gezegd dat ik er geen verstand van heb. Goed lezen svp. Er staat “dat ik er niet enorm in thuis ben”. Daarmee kan ik nog wel aangeven wat de inkoopwaarde is bij een vintage dealer. Er staan er namelijk best wel wat te koop in bv. Amsterdam.
Ik denk iets meer. Er zijn weinig 1601’s met zo’n dikke kast.
Voor 2500 piek kom ik hem vanmiddag ophalen @xmartcalvin!
Als je hem even laat servicen en dan particulier verkoopt denk ik dat je rond de 3350 zit. Een handelaar geeft je er uiteraard minder voor, maar 1500 is veulll te weinig.
Kun je een band loshalen van de kast? Dan moet je even tussen de pootjes kijken naar het serienummer.
Was ik te hard? Oh sorry, dan gebruik ik het Corona-excuus. Ik zit al 10 weken met m’n vrouw opgescheept thuis. Geen probleem hoor maar vanaf 1 juni gaan de kinderen pas weer naar school.