Informatie Pulsar vs. Seiko

Heb een vraag aan jullie. Hier bij de plaatselijke juwelier / horloge winkel, maar ook in Frejus/St Raphael, (ja sorry wij wonen in Fr.)kwam ik de PULSAR Diver tegen. Hoe is dit model t.o.v. Seiko. Toch over het algemeen dezelfde techniek? Of vergis ik mij nu? Graag jullie adviezen hierin.

Excuses aanvaard!

16 likes

Seiko maakt horloges van 100 tot zo’n 5000 euro.

Pulsar kun je vooral zoeken in het wat lagere segment, maar dat is uiteraard afhankelijk van welk model het is, met welke specificaties.

Bof… :wink:

1 like

Ah, Friesland dus, daar kan je ook niets aan doen :yum:

Pulsar is gewoon een goeie horloge voor niet te veel centen

1 like

Ooit van verhuizen gehoord ? :wink:

1 like

Als je uit Friesland verhuis krijg je een taal barrière, niemand verstaat je.
vergeet ook de huizen prijzen niet: voor een Vila daar koop je een plaggenhut elders, is dus makkelijker gezegd dan gedaan. :wink:

1 like

Hoogezand Sappemeer is dan de oplossing, daar zijn ze ook niet te verstaan en de huizen kosten ook geen drol. :joy:

1 like

Wollah, je weet toch…

Cker yo.
Misschien is het niet wollah maar woorstenbrood

Grote blij :laughing:

1 like

Ha ha, ik had Frankrijk begrepen :slight_smile: Tja, ik ben ook in België…

Ik heb even de titel aangepast, dan is het maar gelijk duidelijk waar het over gaat … :sunglasses:

Ik heb me in een vorig leven wel eens laten wijsmaken dat Pulsar en Seiko samenwerkten. Geen idee hoe het zit. Ik vind Seiko een kwalitatief iets betere uitstraling hebben. Maar da’s een mening die niet op feiten is gebaseerd. Kan dus grote onzin zijn. :wink:

Dat meen ik ook. Volgens mij valt het onder dezelfde groep.

Zo uit mn hoofd zit het zelfs zo

Seiko bovenaan
Pulsar midden
Lorus onderaan

Maar technisch gezien is Pulsar volgens mij prima. Je zal alleen niet zo snel het gevoel hebben dat je iets aparts om je pols hebt (wat stiekem bij horloges voor veel mensen toch best meespeelt, anders werden de Omega’s en Rolex-en op deze wereld niet verkocht. Dat gevoel zal je bij Seiko iets sneller hebben (en Seiko is natuurlijk ook gewoon kwaliteit)

1 like

Pulsar is een submerk van de Seiko groep, net zoals bijv Lorus. In het algemeen kan je stellen dat Pulsar horloges duurder zijn dan Lorus maar goedkoper dan Seiko.

Edit: @Magni80 was sneller dan ik

1 like

Yes :ok_hand::clap::muscle::rofl:

1 like