Dames en heren,
Ff een vraagje, wat mag een 2e hands Tissot kosten?
Het betreft een Tissot touch expert solar titanium met een titanium band.
Bij voorbaat dank.
Veel hangt af van de staat en leeftijd etc
Wat is de staat van het horloge?
Zit de originele doos en papieren erbij?
Eventuele onderhoudsgeschiedenis?
Bouwjaar?
Meestal doen die tweedehands in mooie staat rond de 400 euro volgens mij.
Maximaal ja…
http://www.horlogeforum.nl/search?context=category&context_id=12&q=Tissot%20Touch&skip_context=false
Vraagprijzen
Ik vraag thuis ook wel eens iets… Geen garantie dat ik het dan ook krijg hoor!
Heb er ook een tijdje naar zitten koekeloeren en onderhandelen. Met wat geluk en wijsheid kom je uit op 350 of zelfs 300/275 maar dat zijn vaak wat meer afgeragde exemplaren.
Ik heb ff naar de link gekeken maar daar zit hij niet bij.
Het betreft niet de t-touch II maar een titanium model met een zwarte bezel erop.
Iemand al een idee?
Ik denk dat Candide met zijn prijs vrij accuraat is…het kan goedkoper als het een goed gebruikte is zonder accs of iets duurder als het horloge nog in het plastic zit.
Edit ik las dus over het woordje Solar heen.
http://www.chrono24.nl/search/index.htm?dosearch=true&query=tissot+T+touch+solar&searchexplain=1&showpage=2
Die zijn iets duurder.
Echt niet. Dat kan zo zijn voor de batterij uitvoeringen. Ik denk niet dat je een solar gaat vinden onder de € 750,- (€ 1125 nieuw dacht ik).
Groeten,
Tecco
Zag er 1 op MP staan voor €850,- dit is dus best een “goede” prijs?
Heb je die ook al eens gepast?
Ik volgde dit model vanaf moment aankondiging, en ben speciaal bij Bouman wezen passen. En die viel me erg tegen! Veel te iele band, slecht afleesbaar. En dat was nog voor de laatste forse prijsverhoging. Wat mij betreft een sympathiek idee (touch & solar), maar vond het niet Tissot-waardig.
Goeiedagschotel!
Adviesprijs was anderhalf jaar geleden circa €895. Daarna zijn de prijzen verhoogd. Een goede tweedehands zal circa € 700 moeten kosten.
Dank jullie wel voor het meedenken.