Misschien is dit iets?
Er was al iemand iets sneller zie ik…
Ik weet dat veel mensen het gaan afraden maar koop vppral wat je mooi vind , ik heb de mijne 207euro betaald en is ook plakmerk maar na 3jaar en half en alle dagen stoten in een magazijn loopt hij nog zo goed als dag 1
Koop wat je mooi vind dat is het belangrijkste dat de horloge het waard is qua kwaliteit vind ik ook belangrijk maar als je iets echt mooi vind mort je het gewpon doen plakmerk of niet
Voor dat budget is er veel te koop in China en echt heel slecht zijn ze niet (meer) hoor!
Neem eens een kijkje in dit topic
Hoi allemaal,
Een tijdje geleden heb ik dit topic geopend omdat ik op zoek was naar een skeleton horloge binnen een beperkt budget. Ik heb destijds veel reacties en tips van jullie gekregen en wil jullie daarvoor ontzettend bedanken!
Uiteindelijk ben ik gegaan voor de Orient bambino RA-AG0029N10B, en ik moet zeggen: wat een fantastisch horloge! Ik draag het elke dag met trots en ben superblij met mijn keuze. De degelijke kwaliteit en de subtiele look, maken dit horloge echt een aanrader.
Ik heb het horloge gekocht destijds via Chrono24 voor €175 exclusief verzending, wat ik een geweldige prijs vind voor wat je ervoor terugkrijgt. Als iemand twijfelt of op zoek is naar iets soortgelijks, zou ik deze zeker aanraden. Let wel op dat ze er nu regelmatig voor €250+ op staan, wat ik veel te enthousiast vind. Wacht de markt af en grijp je kans als je een mooie prijs ziet!
Nogmaals dank voor het meedenken en alle waardevolle suggesties. Jullie hebben echt geholpen om de juiste keuze te maken!
Groetjes,
Klokje rond!
Mooie
Ik lees de topic vandaag voor het eerst, en moest heel de tijd aan de oriënt bambino’s met open doorkijk denken.
Blij dat je hier bent uitgekomen, mooie keuze, die toch iets tijd en stijlvaster is dan een echt skeleton.
Ik kan me eigenlijk maar één mooie skeleton voor de geest halen, een Zenith defy. En die is natuurlijk verre van budgetvriendelijk. Maar wel heel mooi.