Als je een ‘open heart’ uurwerk zoekt, komt je gauw bij chinese merken uit, tenminste, als je niet 500+ euro wil betalen. Sommige mensen vinden het nodig denigrerend te doen hier over, en betalen liever 300 euro te veel voor een inspiratieloos horloge met ‘zwitserse’ ETA 2824 die voor 80% in Azië gemaakt wordt.
Zoals Vreugd2 al terecht aangeeft is Ingersoll wat aan de prijs, maar dat komt vooral omdat we inmiddels verwend zijn door de lage prijzen die we dankzij EBay kunnen scoren. In vergelijking met wat bij veel juweliers wordt aangeboden, is de prijs/prestatie prima.
Als alternatief voor de door jou aangedragen modellen, voor een mooie prijs, zou ik eens naar deze kijken:
Dat zijn alweer een hoop reacties. Iedereen bedankt. Ik ga nog eens goed neuzen op ebay en dergelijke. Mochten andere mensen ondetussen nog ideeen hebben blijf maar komen.
Als je een ‘open heart’ uurwerk zoekt, komt je
gauw bij chinese merken uit, tenminste, als je
niet 500+ euro wil betalen. Sommige mensen vinden
het nodig denigrerend te doen hier over, en
betalen liever 300 euro te veel voor een
inspiratieloos horloge met ‘zwitserse’ ETA 2824
die voor 80% in Azië gemaakt wordt.
Zoals Vreugd2 al terecht aangeeft is Ingersoll wat
aan de prijs, maar dat komt vooral omdat we
inmiddels verwend zijn door de lage prijzen die we
dankzij EBay kunnen scoren. In vergelijking met
wat bij veel juweliers wordt aangeboden, is de
prijs/prestatie prima.
Als alternatief voor de door jou aangedragen
modellen, voor een mooie prijs, zou ik eens naar
deze kijken:
Nou ik denk dat die Seagull wel het beste value
for money is hoor. Echt geen geld.
Inderdaad, een érg goede aanbieding! Dit is alleen de ‘vorige generatie’, dus nog geen saffierglas, en niet zulke mooi bewerkte wijzerplaten, vergeleken met de duurdere (us$259) nieuwe modellen:
Maar volgens mij zit er wel het fraaie en goede st25 uurwerk in, zo ik kan zien.