Haha nee wil kwaliteit
De uurwerken die Ingersoll gebruikt komen van PTS Resources China. Erg lowbudget uurwerken met weinig aandacht voor kwaliteitscontrole.
Je moet dus geluk hebben dat je een degelijk gereguleerd en sterk uurwerkje krijgt. Het is dus geen wonder dat ze gerelaunched zijn.
Mocht je dus wel een Chinees uurwerk willen dan is er in mijn optiek maar eentje die zich wel kwalitatief goed opsteld en dat is Seagull.
EDIT: Zie ook dat ze soms Miyota automatics gebruiken (3 hand)
Ik weet dat de meeste hier op het forum geen voorstander zijn van Ingersoll, maar ik heb er een paar gehad.
Kocht deze meestal op de wintersport vakantie in Seefeld bij een kleine juwelier. Ik moet zeggen dat ze mij altijd goed zijn bevallen.
Dit zijn er twee waar ik nog een foto van had, overigens niet meer in mijn bezit.
Kijk even bij Orient
Yup, dacht ik ook gelijk toen ik,
las.
Elf.
Waar is Fr3d als je hem nodig hebt?
op de kans af te worden getorpedeerd, de Ingersolls vanaf 2010 hebben allemaal een Seagull of een Miyota automatic, naast enkele nieuwe collectie items die via nieuwe input van de fabrikant c.q. manufactuurbranch een quarz uurwerk hebben.
De slechte(re) Ingersolls zijn allemaal van voor 2010, deze zijn onmiskenbaar van een mindere kwaliteit, dan die van na 2010 dus.
Groet van Roberto2
Ik wil er graag bij vermelden, dat ik een Nederlandse juwelier ben in de Kreis Duesseldorf en dat ik het dealerschap heb van 5 merken, waaronder de genoemde Ingersolls, die prima zijn vanaf 2010, zoals eerder vermeld.
Ik kan en wil niet mijn bevindingen onvermeld laten.
Zeker niet wanneer de algemene oordelen in Nederland, mij broodroof bezorgen.
Nederlandse toeristen gaan zo - onterecht ! - een horlogemerk mijden, alleen om reden van achterhaalde meningen over de kwaliteit.
Het zegt alles, wanneer de kwaliteits-kritische Duitsers als bijna een geheel, Ingersoll sinds de comeback met kwaliteitsuurwerken van de beste Chinese en Japanse makelij, wederom in hun horlogehart hebben gesloten.
Hier in Duitsland is de stijgende verkoop vanaf 2011 +12% per jaar.
Duitsland als een geheel kwaliteitszeker land op praktisch alle gebied
laat zien, dat de meningen kunnen verbeteren.
De nieuwe Ingersolls zijn dan ook in Duitsland zo rond 2014 met circa €150 a € 200 per Ingersoll horloge
- gemiddeld - in prijs gestegen.
Deze stijgende lijn had nooit gekund, zonder echte kwaliteit van nu.
MfG, Roberto2
Zien de nieuwe modellen er ook minder uit als goedkope Chinese eBay-klokjes met open balansen en dergelijke? Leek me dat juist daar winst kon worden geboekt.
Feitelijk ben je nu je eigen product aan het omhoog aan het prijzen. Er zijn uurwerken van Japanse makelarij voor minder die zich jaren geleden al bewezen hebben voor dat geld. Een aap met een gouden bril blijft een aap. My two cents.
Heet nu Rudi . “Heeeeeeeeeeeeeee, Ingersollollollollollollollll”.
Zo, dat is wat zeg, broodroof door een paar verkondigde meningen op een forum. Al die Nederlanders die nu niet naar Duitsland rijden om bij jou een horloge te kopen, wat een financiële aanslag moet dat zijn.
Ik dacht dat dit een forum voor horlogeliefhebbers was. Niet voor winkeliers om hun waar aan te prijzen…
In ieder geval lijkt de toewijding van Roberto2 aan Ingersoll bijna even groot als Fr3d indertijd. Het merk heeft kennelijk wat. Maar ben wel blij dat ik het niet heb
Ik koop nog liever een TW Steel dan een Ingersoll, dat is tenminste Nederlandse meuk.
En nu met een seiko automaat er in.
Best Forum,
Ik wil jullie als totaalforum danken voor de vorige discussie hier.
Veel mensen zien nu Ingersoll als nieuw merk voor hen.
Veel lezers on- en off forum hebben onze winkel al gevonden.
Dank voor de Ingersoll-aandacht en de nieuwe clienten bij ons.
MfG,
Roberto2
Graag gedaan!!! Ik ben dat forumlid dat er 6 tegelijk kocht. Nog bedankt voor het gratis kopje koffie. Ook het koekje was lekker. Over de horloges zelf, neem ik nog contact met je op. Het lijkt me beter om dat maar niet hier te bespreken.
Was 6 halen één betalen actie ?
.
.
Elf.
We hebben afgesproken dat ik dat niet bekend zou maken. Mijn officiële commentaar is, dat ik Roberto2 van harte wilde ondersteunen. Ik heb een zwak voor sympathieke, niet-opportunistische ondernemers. Oh en nogmaals, hij zet een prima bak koffie. Hij had er ook broodjes bij, maar die heb ik laten liggen. Vond het vlees te vreemd. Nu zie je vaker exotische vleessoorten, maar hier had ik toch moeite mee.
Hè, gelukkig dan maar.