Goedemiddag,
Wat zetten jullie op een pakket als je een horloge opstuurt?
De werkelijke inhoud? Ik neem aan dat dat bepaalde zaken in de hand werkt? Watch? Dan maak je slapende honden wakker toch?
Graag tips:roll_eyes:
Goedemiddag,
Wat zetten jullie op een pakket als je een horloge opstuurt?
De werkelijke inhoud? Ik neem aan dat dat bepaalde zaken in de hand werkt? Watch? Dan maak je slapende honden wakker toch?
Graag tips:roll_eyes:
Watch parts
Waarom zou je de inhoud vermelden? Zolang het geen biologisch materiaal is o.i.d. zou ik dat nooit doen.
Niks
Ja dat dus.
Als je vanuit Marktplaats verstuurt moet je daarom ook uitkijken want volgens mij wordt automatisch de titel van je advertentie op het label geplaatst tenzij je dit zelf aanpast.
Moewhahahaha. Bedankt voor de tip!
Het moet naar de VS en ik moet dus een douaneformulier invullenâŠhad ik even moeten vermelden sorry
Hahaha en dan maar hopen dat ie in geval van niet thuis bij de gereformeerde buren wordt aangeboden.
âHoi Buurman, er ligt hier een pakketje voor mij?â
Serieus antwoord; zet er gewoon watch parts op zoals @Mckip zei. Je wil er geen merk en model van het horloge opzetten, voor je het weet heeft een douane medewerker zijn grail in de handen.
Timer parts icm een lage waarde heeft bij mij nog geen oponthoud of kosten opgeleverd
Bedankt allen! Watchparts it is.
Remind me om nooit iets bij jou te bestellen
Strap on is wel toepasselijk in dezen .
op normale pakketjes niks, maar ik stuur af en toe wel eens een dummy pakket naar mezelf met er op: âDonât open, contains uninsured rolex daytonaâ en stop er dan een glitterbom in.
Van @anon50762135EV krijg je een pakketje vol gesmolten chocola. Dan heb ik liever die van Han.
Haha, in die pakketjes die ik van jou krijg zit ook altijd vreterij. Die gefrituurde varkensoren mag je er nog wel een keer bij doen, die waren overheerlijk.
Maar dan niet aan elkaar geschrevenâŠ
Dat doen die Chinese eBayâers ook allemaal.