inhoud op pakket zetten bij versturen?

Goedemiddag,

Wat zetten jullie op een pakket als je een horloge opstuurt?
De werkelijke inhoud? Ik neem aan dat dat bepaalde zaken in de hand werkt? Watch? Dan maak je slapende honden wakker toch?

Graag tips:roll_eyes:

Watch parts

1 like

Waarom zou je de inhoud vermelden? Zolang het geen biologisch materiaal is o.i.d. zou ik dat nooit doen.

1 like

Niks

Ja dat dus.

Als je vanuit Marktplaats verstuurt moet je daarom ook uitkijken want volgens mij wordt automatisch de titel van je advertentie op het label geplaatst tenzij je dit zelf aanpast.

1 like

Dat ligt er een beetje aan naar wie.

Deze ging naar @anon50762135EV:

33 likes

Moewhahahaha. Bedankt voor de tip!

Het moet naar de VS en ik moet dus een douaneformulier invullen
had ik even moeten vermelden sorry

1 like

Hahaha en dan maar hopen dat ie in geval van niet thuis bij de gereformeerde buren wordt aangeboden.
‘Hoi Buurman, er ligt hier een pakketje voor mij?’

1 like

Serieus antwoord; zet er gewoon watch parts op zoals @Mckip zei. Je wil er geen merk en model van het horloge opzetten, voor je het weet heeft een douane medewerker zijn grail in de handen.

2 likes

Timer parts icm een lage waarde heeft bij mij nog geen oponthoud of kosten opgeleverd :wink:

1 like

Bedankt allen! Watchparts it is.

1 like

Remind me om nooit iets bij jou te bestellen :joy::ok_hand:

3 likes

Strap on is wel toepasselijk in dezen :rofl:.

4 likes

op normale pakketjes niks, maar ik stuur af en toe wel eens een dummy pakket naar mezelf met er op: “Don’t open, contains uninsured rolex daytona” en stop er dan een glitterbom in.

5 likes

Van @anon50762135EV krijg je een pakketje vol gesmolten chocola. Dan heb ik liever die van Han. :sweat_smile:

3 likes

Haha, in die pakketjes die ik van jou krijg zit ook altijd vreterij. Die gefrituurde varkensoren mag je er nog wel een keer bij doen, die waren overheerlijk. :heart_eyes:

1 like

Gesmolten chocola is nog steeds eetbaar haha. Kom maar door hoor @anon50762135EV

1 like

Maar dan niet aan elkaar geschreven

Dat doen die Chinese eBay’ers ook allemaal.

1 like