Inklaring: particuliere aankoop dus geen factuur. What to do?

5 hier gewacht en dan nog bericht gekregen dat de terugbetaling niet direct verloopt maar pas een maand later. (boekhoudkundig flowtje maken denk ik)

Ik hoop niet dat je contact de nickname “Ronanol” had. :sweat:

@watchup Nope, en dat verhaal was volgens mij dat het pakketje de andere kant op ging… Inderdaad vervelend verhaal.

Klopt, maar er zijn meerdere horrorverhalen met deze gast. En niet alleen op horlogefora.

Update…

Vandaag heb ik een brief ontvangen van PostNL afdeling inklaring. Ze vragen om een factuur om de waarde vast te kunnen stellen. Omdat het een particuliere aankoop betreft, is deze er niet… What to do?

Link naar de advertentie of correspondentie tussen koper en verkoper?

Bedankt @koekoek
Horloge via watchuseek na een PB gekocht, dus helaas geen advertentie oid. Zouden screenshots echt voldoende zijn voor zoiets? Overgemaakt met PayPal.

Screenshot van de WUS advertentie en Paypal overschrijving zou voldoende moeten zijn.

Er is geen advertentie helaas… screenshots van de correspondentie zou het dan worden

Lijkt me in combinatie met de Paypal betaling ook voldoende.

PayPal transactiebewijs was bij mij (fedex) voldoende. Ik neem aan dat dit algemene richtlijnen zijn.

Ik snap de verwarring met teksten als “vrij verkeer van goederen, etc”.

Maar nu zijn we wel nieuwsgierig: wat je ver haalt is lekker?
Wat is er onderweg? Foto’s?

1 like

Ja, achteraf duidelijk maar er zat toch ff verwarring in.

Klokkie wellicht niet voor iedereen heel bijzonder, maar ik was er al een tijd naar op zoek. Een vintage Rado, Purple Horse…

pic van het web:

3 likes