Inkomend: impulsaankoop

Zo een thuiswerkdag is echt niets. 5 minuten koffiepauze en valt mijn og op een Rolex Explorer II, 16570 met B&P in bijzonder goede staat. Verkoper even gebeld, als het goed is, begin volgende week is de horloge om mijn pols.

Ik vind de oudere (modern) Rolex horloges nog steeds erg mooi, deze is uit 2002.
Lug holes, wel met luminova, dus praktisch en nog relatief betaalbaar.

25 likes

:thumbsup:

foto’s :wink:

Lijkt me lekker om casual zo’n aankoop te doen. Doe ik ook wel eens, maar dan is het een snickers bij de kassa. Goede keuze wel, prachtig horloge.

27 likes

Ben ook erg benieuwd naar fotos!!
Vind Rolex en betaalbaar in 1 zin erg interessant haha!
Zou ook graag ooit een echte Rolex willen! Maar heb nog een paar jaar nodig op de vrouw ervan te overtuigen dat ik die ā€œnodigā€ heb haha

1 like

Prios stellen. De vrouw of de Rolex. Werkt altijd.

1 like

Haha , Snickers !!! :+1:

1 like

Nog een platje van de verkoper, volgende week kan ik zelf wellicht wat maken. :wink:

14 likes

Mag toch hopen dat ie z’n platje thuis houdt…

8 likes

Mooie aanwinst IstvƔn. :ok_hand:

Bekend tafeltje! (Zeker als je er ooit geweest bent, lekker handig Nederlands praten in het buitenland!)

Meer tips geef ik niet…

Maar hierbij nog wat lekkers van dit horloge:

4 likes

Lekkere impulsaankoop zeg, we wachten op de foto’s

1 like

Met de tag er nog aan? Of ā€˜gewoon’ erbij geleverd?

Mooi in ieder geval; geniet ervan!

3 likes

Mooie aanwinst. Geniet van de voorpret.

Ahha, ergens in Limburg dus?:wink:

1 like

Nog net iets zuidelijker dan zuid Limburg… :wink:…

1 like

Het is een gebruikte horloge uit 2002, dus erbij geleverd nu opnieuw bevestigd. :slight_smile:

Heel erg mooi horloge. Ik vind de ā€˜5-Stelligen’ nog steeds mooier dan de opvolgers.

1 like

is dit kastgrootte 42 mm?

Topper…gefeliciteerd!
Groeten van een broertje (alleen zonder lugholes en met Rolex engraved rehaut)

4 likes

Ja ik herken het aan de groene balk… verkopen ook veel Sinn toch? :slight_smile:

2 likes