Inkomend: impulsaankoop

Goedemorgen beste forumvriendjes.
Ik zou graag even een beroep willen doen op jullie expertise. Ik heb de onderstaande jongen op een website gevonden en er direct een bod op gedaan. Ik kan er niets over vinden en ook de foto’s op de website waren erg vaag, maar toch besloten er voor te gaan. Vanmorgen kreeg ik bericht van de verkoper dat ik hem mag overnemen, dus geld overgemaakt en nu afwachten.
Het is een jump hour van Vulcain. Niets bekend over het uurwerk of wat dan ook. Ik kon op de foto’s alleen zien dat hij nagenoeg in nieuwstaat is.
Wat denken jullie? Juiste beslissing gemaakt? Iemand die bekend is met dit model?

2 likes

Ik kan je zeggen dat ik hem echt zeer elegant vind
Voor meer info ga ik toch wat betere foto’s nodig hebben :wink:

Snap ik. :smile:
Zodra hij binnen is zal ik hem eens openmaken voor het caliber en uiteraard ook met wat betere foto’s komen.
Ik kwam hier nog een plaatje van een halfbroertje tegen, maar daar word ik ook niet veel wijzer van, behalve dat de foto wat duidelijker is.

Mooi dat je de doos erbij hebt. Zelf zou ik zoiets ook meteen kopen, lijkt er als NOS uit te zien. Soms moet je een gokje wagen. Vulcain is in ieder geval geen prutsmerk.

Precies, dat dacht ik ook. En voor die 5 tientjes kun je nog eens een vergissing maken.

Voor 5 tientjes heb je geen vergissing gemaakt dat kan ik je verzekeren.

Ik ben benieuwd als tie binnen is .

Dat is een koopje geweest!