Inkoop Seiko monsters

ik ben nieuw hier en kwam een lange posting tegen over inkoop van Seiko Monsters.
ik weet toevallig dat er een goeie E-bay dealer is “Pokemonyu” , dit scheelt nogal aanzienlijk in prijs.
Als de dealer direct benaderd word zal deze haarfijn uitleggen wat de kosten zijn bij een grote order en wat de verzendkosten zijn.
Wellicht kan hij ze op de juiste manier verzenden zodat ze “prettig” door de douane komen.

kost dat dan?

Heb verleden jaar een Seiko bij hem gekocht,hij is echt spotgoedkoop,maar de betaling liep wel heel moeilijk(via een US bank in Florida) ondanks dat hij adverteerde met PayPal was dit dus niet mogelijk.
ook heb ik lang moeten wachten op mijn horloge en 'm verschillende emails moeten sturen.
goedkoop JA - verzending en betaling Nwah.

Groet André

floris Schreef:

kost dat dan?

Kijk eens in zijn Ebay shop, hij is denk ik de grootste en bekendste verkoper van Seiko op het net. Zeer betrouwbaar adres.

ik heb 98euro inclusief verzenden betaald,vraag me af of het nog goedkoper kan?

Daar zou ik dus lekker niet aan beginnen…
Gewoon pay-pal en anders niet! Loop je ook geen risico e d .

Een paar maanden geleden heb ik m’n Monster ook bij hem gekocht: toen ging de betaling prima via Paypal. Ook het horloge was er snel.

daar heb ik mijn monster ook gekocht.

heel relaxte gast. Ik moest alleen nog wel invoerrechten betalen…

Ik geloof dat een inkoopactie bij hem geen zin had, omdat hij buiten ebay om niet handelde.
Houd het een stuk minder overzichtelijk

ik heb bij hem een hele mooie Seiko Chrono gekocht en dat ging supervlot.

Hoeveel bedroegen de invoerrechten dan?