Inkoopactie Alpha naar de eeuwige jachtvelden

Helaas,

De eerste afvaller.
De Alpha die ik aan mijn vader heb gegeven is niet meer. Mijn vader klaagde al over de gangreserve die steeds slechter werd. Tevens maakte het horloge een heel raar geluid. Maar eens onder de kap gekeken, en daar viel al op dat de tandjes die om het opwindwieltje zouden moeten ingrijpen steeds slipten. Hierdoor maar heel soms een klein beetje opwinden dus.
Dacht ff iets meer frictie aan te brengen door de armpjes iets naar elkaar toe te buigen, maar bij de eerste de beste beetje kracht :

Stom natuurlijk, maar ik heb toch ook wel het idee dat het deeltje niet helemaal OK was. Het brak wel heel erg makkelijk. Niet alleen onbenulligheid mijnerzijds denk ik.
Tja, wat nu? Nieuw onderdeeltje bestellen?
En dan voor de zekerheid gelijk een nieuw horloge erbij :slight_smile:
De grap is dat mijn vader zo blij als blik ermee was en er graag zijn Kinetic van 500 piek voor aan de kant legde. Ik moet dus wel een oplossing bedenken.
Wat een pret voor 19 Euro.

Bas

Jammer dat ie al stuk is, het is extra jammer omdat hij blijkbaar nogal in het pulletje viel.
In jou geval zou ik gewoon een nieuwe bestellen, zo duur waren ze nu ook niet.
Of op onze horloge markt vragen of iemand al afstand van de inkoopaktie Alpha wil doen.

Groeten, Tom Vreeken.

(PS, die van mij doe ik nog niet weg!)

“In het pulletje viel” ??? :slight_smile: :slight_smile:

Ik heb een mailtje naar HongKong gestuurd. Gevraagd of ze het onderdeeltje kunnen opsturen.
Ben heel benieuwd. Op andere, engelse, fori zag ik verhalen van mensen die een klokje van €40,- hadden opgestuurd, en onder garantie weer terug hadden gekregen, gerepareerd en al…
Laat me verassen, en inderdaad kan ik altijd nog een nieuwe kopen, hoewel dat toch niet zo leuk is al ze via de inkoopactie te kopen. Al is het maar voor het verhaal dat erbij zit.

Voorlopig zal ik mijn vader stiekum die van mij geven, aan zijn bandje.
Laat hem maar denken dat zijn zoon heel handig met horloges is :slight_smile: :slight_smile:

Bas

Ik denk dat ze het horloge zonder problemen zullen willen inruilen voor een nieuw of het herstellen onder garantie…

Heb je de eigenaar rechtstreeks gemaild ?

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

We konden er op wachten!

Toch valt het me enorm mee hoe weinig je hoort over defecte Alpha’s. Zeker voor dat kleine beetje geld.

Baseman Schreef:

Voorlopig zal ik mijn vader stiekum die van mij
geven, aan zijn bandje.
Laat hem maar denken dat zijn zoon heel handig met
horloges is :slight_smile: :slight_smile:

Bas

Das echt tof van je. Je vader zal trots op je zijn. En een beetje onwetend;)

Ik heb gemaild aan het adres dat op de website staat.
Nog nix gehoord. Ik weet niet of ze daar ook Kerstmis hebben ?
In elk geval geen oud en nieuw meen ik.

Bas

Mocht het allemaal niets worden, ik heb er nog 1 ongedragen liggen voor je vader.

Henrik Schreef:

Mocht het allemaal niets worden, ik heb er nog 1
ongedragen liggen voor je vader.

En mocht die er vanaf zien heb ik wel interesse :smiley: